coinex
راهنمای خرید تکراتو

مسابقات استارکاپ ؛ برگزاری دوره نخست همزمان با اینوتکس دهم

اولین دوره مسابقات استارکاپ با همکاری میم ایونت و دبیرخانه نمایشگاه نوآوری و فناوری اینوتکس برگزار می‌شود. استارکاپ جام بازی‌های رایانه‌ای فوتبالی است. با بررسی بیشتر این خبر با تکراتو همراه باشید.

استارکاپ یک جام بازی‌های رایانه‌ای در دو رشته PES20 و FIFA20 است که استارتاپ‌ها درقالب تیم‌های دو نفره در مسابقات شرکت می کنند. پارک فناوری پردیس دهمین نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری INOTEX 2021 را طی روزهای 28 الی 31 اردیبهشت ماه سال جاری به صورت حضوری و مجازی برگزار می‌کند.

مسابقات استارکاپ ؛ برگزاری دوره نخست همزمان با اینوتکس دهم

این جام طی نمایشگاه اینوتکس، از ۲۸ تا ۳۱ اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود و یکی از جذاب و پرهیجان‌ترین بخش‌های نمایشگاه همراه با تماشاچیان است. فضایی برای بازی‌های مقدماتی در نمایشگاه اینوتکس درنظر گرفته شده و بازی‌های نهایی نیز در استیج اینوتکس، پرشور و نشاط برگزار می شود. پیشتر مهلت ثبت نام در نمایشگاه اینوتکس 2021 تا دوم اردیبهشت‌ ماه تمدید شده بود.

مسابقات استارکاپ ؛ برگزاری دوره نخست همزمان با اینوتکس دهم
برگزاری دوره نخست مسابقات استارکاپ همزمان با اینوتکس 2021

اینوتکس 2021 با شعار «اکوسیستم نوآوری و فناوری زیر یک سقف» و با حضور اعضای فعال در اکوسیستم کارآفرینی ایران و صاحبان تکنولوژی و فناوری برگزار می‌شود. برای ثبت‌نام در استارکاپ به لینک زیر مراجعه کنید: inotex.com/starcup

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص برگزاری دوره نخست استارکاپ در دهمین نمایشگاه اینوتکس چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر