coinex
راهنمای خرید تکراتو

هالیوودی‌ها ارز دیجیتال می‌خرند ؛‌ از فیفتی‌سنت تا ریز ویترسپون

این روزها مدام اعلام می‌شود که هالیوودی‌ها ارز دیجیتال می‌خرند . گویا رشد ارزهای دیجیتال باعث شده هالیوودی‌ها نیز نتوانند بیخیال این فرصت شوند.

رمزارزها که تقریبا راه خود را به صنایع بزرگ دنیا باز کرده‌اند، این روزها توانسته‌اند وارد دنیای هالیوود نیز شوند و ستاره‌های زیادی را به خود جذب کنند.

هالیوودی‌ها ارز دیجیتال می‌خرند

به تازگی ریز ویترسپون، بازیگر زن هالیوود و برنده دو جایزه اسکار و ۸ جایزه گلدن گلاب، طی توییتری از ورود به این بازار با خرید اتریوم، خبر داد که با استقبال و تبریک‌های زیادی روبرو شد و لوگان پاول نیز به او پیشنهاد داده که وارد دنیای NFTها گردد.

قبل از این نیز مایک تایسون، بوکسور مشهور حمایت خود را از دارایی‌های دیجیتال اعلام نموده بود. فیفتی‌سنت، خواننده مشهور دنیای هیپ‌هاپ هم در ۲۰۱۸ دارایی‌های بیت‌کوین خود را اعلام کرد و آلبوم «جاه‌طلبی‌های وحشی» را هم از طریق بیت‌کوین فروخت و سرمایه‌گذاری ۶۶۲ دلاری او روی بیت‌کوین در سال ۲۰۱۴ ، در سال ۲۰۱۸ به حدود ۸ میلیون دلار رسیده بود .

هالیوودی‌ها ارز دیجیتال می‌خرند ؛‌ از فیفتی‌سنت تا ریز ویترسپون

بوستا ریمز نیز در جولای علاقه خود به حضور در بازار ارزهای دیجیتال را اعلام کرده بود که مورد توجه ایلان ماسک و مایکل سیلور قرار گرفته بود. با حضور افراد مشهور در این صنعت حضور مردم نیز رشد خواهند یافت برای مثال در ۲۴ ساعت گذشته بازار رمزارزها روندی صعودی داشته و ارزش این بازار با رشدی دو درصدی به بیش از ۲ هزار و ۳۷۰ میلیارد دلار رسیده است.

آن چه که معلوم است حضور چهره‌های معروف به رشد این بازار کمک شایانی کرده  و باعث پیشرفت روزافزون آن می‌گردد، البته که تمام پیشرفت این بازار به چهره‌های معروف وابسته نیست اما بی تاثیر هم نیستند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص هالیوودی‌ها ارز دیجیتال می‌خرند چیست ؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر