coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

تاریخ پخش فصل پنجم سریال تاج ( The Crown ) مشخص شد

تاریخ پخش فصل پنجم سریال تاج ( The Crown ) مشخص شد. سرانجام سرویس نتفلیکس زمان پخش این فصل را در ماه نوامبر ۲۰۲۲ اعلام نمود.

طبق پیش بینی‌های انجام شده، فصل پنجم سریال The Crown هم تولید خواهد شد و اواخر سال آینده‌ی میلادی می‌توانید انتظار پخش آن را داشته باشیم.

تاریخ پخش فصل پنجم سریال تاج

این سریال تاریخی سرویس نتفلیکس، به زندگی ملکه الیزابت دوم از دوران جوانی تا دوره‌‎ی سلطنت خواهد پرداخت. فصل اول بر ازدواج او با شاهزاده فیلیپ در سال ۱۹۴۷ متمرکز بود، فصل دوم دوران ملکه بودن‌اش طی سال‌های ۱۹۵۶ الی ۱۹۶۴ را بررسی نمود و تولد شاهزاده ادوارد را پوشش داد، فصل سوم به اتفاقات سال‌های ۱۹۶۴ الی ۱۹۷۷ پرداخت و فصل چهارم هم درباره‌ی ماجراهای ۱۹۷۹ تا اوایل دهه ۹۰ میلادی است؛ دورانی که مارگارت تاچر به عنوان اولین نخست‌وزیر زن بریتانیا فعالیت می‌نمود و شاهزاده چارلز با دایانا اسپنسر ازدواج نمود.

تاریخ پخش فصل پنجم سریال تاج

همه‌ی فصل‌های سریال تاج نه فقط مورد تحسین قرار گرفته‌اند بلکه جوایز مختلفی را نیز به دست آورده‌ است. این مجموعه از نظر کیفیت ساخت، فیلمنامه و بازیگران همواره عالی بوده و می‌توان در انتظار بود که فصل پنجم آن هم مورد توجه قرار گیرد. در دو فصل اول، کلیر فوی (Claire Foy) نقش ملکه الیزابت را بازی می‌نمود و در فصل سوم و چهارم، الیویا کلمن (Olivia Colman) بازی می‌کرد؛ برای فصل پنجم، ایملدا استنتون (Imelda Staunton) این نقش را بازی خواهد کرد. البته این فصل قرار بود پرونده‌ی این مجموعه بسته شود ولی نتفلیکس تصمیم دارد تا تاج را برای فصل ششم هم تمدید نماید.

توسعه‌ی فصل پنجم از ماه ژوئیه شروع شده و ساخت فصل ششم هم از اواسط سال آینده شروع خواهد شد. به جهت این که این سریال بسیار پرجزئیات و پرخرج است، طبیعی است که‌ ساخت فصل جدید هم طولانی شود. تولید فصل سوم هم حدود ۲ سال زمان برد.

فصل چهارم سریال The Crown موفق به کسب ۲۴ نامزدی امی (Emmy) شد و در نهایت ۷ جایزه را کسب کرد، به ویژه بهترین سریال درام سال؛ اکنون باید منتظر ماند و دید آیا فصل پنجم هم خواهد توانست موفقیت‌های مشابه‌ای کسب نماید یا نه.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص تاریخ پخش فصل پنجم سریال تاج چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر