coinex
راهنمای خرید تکراتو

عرضه بازی Final Fantasy: Endwalker به زمان دیگری موکول شد

عرضه بازی Final Fantasy: Endwalker به زمان دیگری موکول شد و کارگردان این بازی دلیل این تاخیر را حساسیت های خود اعلام کرد.

به تازگی کمپانی اسکوئر ایکس اعلام نموده است که بازی Final Fantasy: Endwalker به علت دلایلی با تاخیر رو به رو شده و در زمان دیگری رونمایی خواهد شد. این بازی در واقع چهارمین بسته الحاقی و حالت چندنفره آن است.

کمپانی اسکوئر گیم همزمان با انتشار تریلر بسته الحاقی بازی Final Fantasy: Endwalker اعلام نموده است که تاریخ انتشار این بازی چندنفره آنلاین برای مدتی به تعویق افتاده است. این بازی قرار بود در ماه جاری میلادی در دسترس طرفداران آن قرار بگیرد.

عرضه بازی Final Fantasy: Endwalker به زمان دیگری موکول شد

تاخیر در عرضه برخی بازی‌ها جزو روند طبیعی انتشار آن است و حالا شرکت اسکوئر گیم بیان نموده که بسته گسترش دهنده این بازی که قرار بود در 2 آذر ماه در دسترس قرار بگیرد، با تاخیر مواجه شده است.

عرضه بازی Final Fantasy: Endwalker به زمان دیگری موکول شد

حالا می‌دانیم که نسخه این بازی به جای 2 آذر در 16 آذر ماه 1400 عرضه خواهد شد. کارگردان بازی مذکور علت این تاخیر را در حساسیت و سختگیری خود اعلام کرد و طی بیانیه‌ای به توضیح این ماجرا پرداخت:

بسیار متاسفم که این موضوع را نزدیک به زمان عرضه‌ی بازی اعلام می‌کنم، اما تصمیم گرفتم تا تاریخ انتشار بسته‌ی گسترش‌دهنده‌ی Endwalker را به تعویق بیندازم. تاریخ انتشار این بسته‌ی گسترش‌دهنده‌ در ابتدا به 23 نوامبر 2021 موکول شده بود، اما من تصمیم گرفتم آن را دو هفته به تعویق بیندازم. به این ترتیب، این بسته‌ی الحاقی روز سه‌شنبه، 7 دسامبر 2021 منتشر می‌شود. دلایل متعددی برای رخ دادن این موضوع وجود دارد، اما به عنوان سرپرست پروژه که بر تمام جنبه‌های توسعه‌ی این بازی نظارت دارد، مسئولیت آن تنها بر عهده‌ی من خواهد بود. به من اجازه دهید صمیمانه‌ترین عذرخواهی خود را از گیمرهایمان کنم. من مشتاقانه منتظر انتشار Endwalker بودم. واقعاً متاسفم.

همان‌طور که گفتیم بسته الحاقی این بازی در 16 آذر ماه عرضه خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص اینکه عرضه بازی Final Fantasy XIV: Endwalker به زمان دیگری موکول شد چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر