coinex
otetmarket
propification.com

تریلر نهایی فیلم موربیوس (Morbius) را ببینید

تریلر نهایی فیلم موربیوس منتشر شد. سونی آخرین تریلر «Morbius» موربیوس را منشتر کرد. سونی اعلام کرد اکران رسمی این اثر 12 فروردین 1401 است. در ادامه با تکراتو همراه باشید.

جدیدترین اثر مارول به نام «Morbius» تا یک ماه دیگر منتشر می‌شود. در این فیلم بازی «جردلتو» را به عنوان نقش یک خون آشام خواهیم داشت. تاریخ اکران رسمی پس پایان فیلمبرداری این اثر در روز اول آوریل 2022 (12 فروردین 1401) است.

تریلر نهایی فیلم موربیوس (Morbius) را ببینید

براساس اعلام سونی تا یک ماه دیگر فیلم «Morbius» منتشر می‌شود. آخرین تریلر آن نیز امروز منتشر شده است. فیلم «Morbius» درباره مردی به تام مایکل موربویس است که ا زبیماری نادری رنج می‌برد، او در تلاشی سعی دارد که این بیماری را درمان کند اما درطی یک اتفاقی در آزمایشگاه که بنظر می‌رسید مراحل موفقیت آمیز بود اما مایکل خوی خون آشامی می‌گیرد. او هیچ ابایی از مکیدن خون قربانیان خویش ندارد.

این فیلم ساخته «دنیل اسپینوزا» بوده و اسپانسر تولید کننده این فیلم شرکت کلمبیا پیکچرز با همکاری مارول است. توزیع کننده آن نیز در آینده «Sony Pictures» خواهد بود.

تریلر نهایی فیلم موربیوس (Morbius) را ببینید

فیلم نامه این اثر به قلم مت سازما و بارک شارپلس نوشته شده است. «جردلتو» مشهور به عنوان نقش اول این فیلم در نقش دکتر موربیوس هنرنمایی می‌کند. اسامی بازیگران در زیر آورده شده است:

  • «جردلتو» Jared Leto در نقش دکتر موربیوس
  • «مت اسمیت»matt smith در نقش لوکسیاس کرون
  • «آدریا آرجونا»adria arjona درنقش مارتین بنکرافت دانمشمند و نامزد دکتر موربویس
  • «جرد هریس» jared harris در نقش امیل نیکولز : منتور و مربی موربیوس
  • «ال مادریگال» al madrigal در نقش آلبرتو رودریگرز : مامور FBI در تعقیب و شکار موربویس
  • «تایریس گیبسون» tyrese gibson در نقش سایمون استرود
  • «کوری جانسون» آقای فاکس

در این فیلم، لتو در نقش دکتر مایکل موربیوس، دانشمندی که به یک اختلال خونی نادر و مرگبار مبتلا است، بازی می‌کند. در آخرین تلاش برای نجات خود و دیگران از یک سرنوشت شوم، او تحت یک درمان آزمایشی قرار می‌گیرد که در ابتدا به نظر می‌رسد یک موفقیت کامل باشد. با این حال، هرگز چیزی به این آسانی پیش نمی‌رود و موربیوس جنبه‌ی تاریک‌ و خون‌آشامی به خود می‌گیرد که هیچ ابایی از مکیدن خون قربانیان خود ندارد.

ابهاماتی در این تریلر نهایی فیلم موربیوس  وجود دارد اینکه اشارات مدامی به به دنیای مرد عنکبوتی می‌شود و مشخص نیست که فیلم در کدام خط زمانی اتفاق می‌افتد. با این حال باید منتظر بمانیم تا در زمان اکران فیلم تا جواب سوالمان رو بگیریم. ولی هر چه باشد، انتظار می‌رود این فیلم به یکی از بهترین فیلم های 2022 تبدیل شود. تریلر موربیوس را در پایین مشاهده می‌کنید:

در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید با مراجعه به صفحه فیلمهای ترسناک و فیلم ها و سریال های علمی تخیلی و یا دسته بهترین فیلم ها و سریال های 2022 در سایت فیگار با مهم‌ترین‌ها و محبوب‌ترین های سینمای جهان و هر آنچه که در ژانر ترسناک و علمی تخیلی در دنیای سینما باید بدانید آشنا شوید.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما درباره تریلر نهایی فیلم موربیوس چیست؟ بنظر شما دلیل اشاره مدام به دنیا مرد عنکبوتی سونی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر