coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

ردمی نوت 11E پرو با ظاهر و امکانات بسیار جذاب روانه بازار می‌شود!

شرکت بزرگ ردمی (Redmi) قصد دارد گوشی ردمی نوت 11E پرو را با امکانات فوق‌العاده و بسیار جذاب روانه بازار کند. با این خبر از تکراتو همراه شوید تا مشخصات این گوشی هوشمند را بررسی کنیم.

شرکت ردمی، تولید‌کننده موبایل که زیرمجموعه شرکت شیائومی است، قصد دارد گوشی هوشمند ردمی نوت 11E پرو را با امکانات بسیار قوی وارد بازار کند. فروش این موبایل از تاریخ 4 مارس (13 اسفند) به صورت رسمی آغاز می‌شود. با این مقاله از تکراتو همراه باشید تا جزئیات این خبر را به طور کامل بررسی کنیم.

مشخصات ردمی نوت 11E پرو

این تلفن هوشمند ظاهری بسیار جذاب و امکانات فوق‌العاده دارد که نظر خیلی از افراد را به خود جلب خواهد شد. ردمی نوت 11E پرو در سه رنگ پرطرفدار سفید، مشکی و آبی روانه بازار می‌شود.

معرفی ردمی نوت 11E پرو

بخش دوربین این دستگاه از ماژول سه‌گانه تشکیل شده که سنسور اصلی آن 108 مگاپیکسلی بوده و دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلی و ماکرو 2 مگاپیکسلی بوده و همچنین دارای دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی است. کیفیت دوربین این گوشی هوشمند بسیار بالا بوده و وضوح تصویر خیره‌کننده‌ای دارد.

گوشی ردمی نوت 11E پرو دارای حافظه داخلی  128/256 گیگابایتی و رم 6/8 گیگابایت است. نمایشگر استفاده شده در طراحی این گوشی هوشمند فوق‌العاده، 6.67  اینچی امولد 120 هرتز بوده و این تلفن هوشمند از سمت داخل به چیپست اسنپدراگون 695 مجهز است.

این دستگاه باتری 5000 میلی آمپر ساعتی دارد و با توجه به دارا بودن فناوری شارژ سریع 67 واتی، شارژ تلفن همراه سریع پر می‌شود. پیش خرید این گوشی در کشور چین آغاز شده و قیمت پایه آن 270 دلار است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره ردمی نوت 11E پرو چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر