coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

تیزر رسمی وان پلاس 10 پرو از راه‌اندازی این گوشی برای بازارهای جهانی خبر می‌دهد

کمپانی وان پلاس اخیرا اعلام کرده بود که قصد دارد تا پایان مارس 2022 (اوایل فروردین 1401) گوشی وان پلاس 10 پرو را در بازارهای جهانی راه‌اندازی کند. این کمپانی با انتشار تیزر رسمی، خبر قبلی را تایید کرده و به زودی از پرچمدار OnePlus 10 Pro رونمایی خواهد کرد.

در این تیزر، تصویری از گوشی دیده می‌شود که به OnePlus One، اولین گوشی هوشمند این کمپانی شباهت دارد. عبارت «someth10ng powerful is coming» را مشاهده می‌کنید که عدد «10» و کلمه «Power» با فونتی متفاوت نوشته شده‌اند. این نوع طراحی احتمالا نشان‌دهنده گوشی وان پلاس 10 پرو است.

قبلا شنیده بودیم که این گوشی  در تاریخ 22 یا 24 مارس (2 یا 4 فروردین) در هند راه‌اندازی می‌شود. همانطور که می‌دانید، این گوشی در چین راه‌اندازی شده و به همین دلیل، مشخصات وان پلاس را به‌خوبی می‌دانیم.

مشخصات وان پلاس 10 پرو

OnePlus 10 Pro از نمایشگر 6.7 اینچی LTPO 2.0 AMOLED بهره می‌برد و از نرخ نوسازی متغیر 1 تا 120 هرتزی پشتیبانی می‌کند. این نمایشگر از رزولوشن 1440×3216 پیکسل، تراکم پیکسل 525 ppi، روشنایی 1300 نیت، نسبت کنتراست 5000000:1، نسبت ابعاد 20.2:9، نسبت ابعاد به نمایشگر 92.7 درصدی و گوریلا گلس وکتوس برخوردار است.

تیزر رسمی وان پلاس 10 پرو از راه‌اندازی این گوشی برای بازارهای جهانی خبر می‌دهد

سنسور اثر انگشت در وان پلاس 10 پرو در زیر نمایشگر قرار دارد. این گوشی از یک تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 برخوردار شده که در کنار رم 12 گیگابایتی LPDDR5 و حافظه ذخیره‌سازی 256 گیگابایتی UFS 3.1، قدرت گوشی را تامین می‌کنند.

درباره تنظیمات دوربین وان پلاس 10 پرو باید گفت که یک لنز اصلی 48 مگاپیکسلی Sony IMX789 با قابلیت پشتیبانی از OIS، لنز 50 مگاپیکسلی Samsung ISOCELL JN1 اولترا واید 150 درجه و سنسور 8 مگاپیکسلی تله‌فوتو 3.3x با قابلیت OIS، تنظیمات دوربین این گوشی را تشکیل می‌دهند.

در نمای جلویی OnePlus 10 Pro یک دوربین 32 مگاپیکسلی برای عکاسی سلفی در نظر گرفته شده است. این دوربین از نوع Sony IMX615 بوده و برای عکاسی سلفی و تماس‌های ویدیویی کاربرد دارد. تنظیمات دوربین وان پلاس 10 پرو توسط Hasselblad انجام شده و از تکنولوژی Natural Color Optimization 2.0 هاسلبلاد برخوردار است.

این گوشی از باتری 5000 میلی‌آمپرساعت، شارژ سریع 80 وات و شارژ وایرلس 50 وات بهره می‌برد. این گوشی همچنین از شارژ معکوس نیز پشتیبانی می‌کند. اندروید 12 همراه با پوسته OxygenOS 12 به‌صورت پیش‌فرض روی OnePlus 10 Pro اجرا می‌شوند.

وان پلاس برای راه‌اندازی گوشی OnePlus 10R نیز برنامه‌ریزی کرده و گفته می‌شود که بعد از راه‌اندازی وان پلاس 10 پرو در بازارهای جهانی، نوبت به وان پلاس 10 آر می‌رسد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره تیزر رسمی وان پلاس 10 پرو چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    وان پلاس یک برند خوب و محصولات با صرفه اقتصادی بالا است.
    ولی متأسفانه بدرد بازار ایران و مصرف کننده ایرانی نمی‌خورد.
    خیلی ساده است، وقتی یک محصول، لوازم جانبی نداشته باشد به چه درد می‌خورد؟
    لوازم جانبی فقط قاب و گلس و سیم شارژ و… نیست.
    کلا قطعات.
    شاید پیش خودتان فکر کنید که گوشی‌های وان پلاس اونقدر خوب و با متریال عالی ساخته شده اند که به راحتی مشکل دار نشوند…
    من هم همین فکر را می‌کردم.
    گوشی هفت پرو من بعد از اینکه کلی دنبال گلس واسش گشتم و پیدا نشد، از یک فروشگاه اینترنتی تونستم گلس یو وی(که مجزا باید به صفحه نمایش چسب بریزید) گرفتم. یک موبایل فروشی بردم که طرف فقط کارش نصب گلس بود. ظاهرا چسب مایع یو وی که برای چسباندن گلس به گوشی استفاده کرده، به کپسول صدای گوشی نشت کرد و بعد از چند روز موقع صحبت از کپسول صدا، صدایی به گوش نمی‌رسید.
    سه میلیون تومن دیروز برای اون کپسول گوشی هزینه کردم و یک تعمیرکار متخصص گوشی‌های خاص مثل اوپو و وان پلاس در چهارسو، این کار را برام انجام داد.
    به قول ایشان فقط قیمت کپسول گوشی این مدل دو و نیم میلیون و قیمت تاچ ال سی دی این مدل حدود شش میلیون است.
    آیا به نظر شما اصلا این گوشی ارزش خرید در ایران داره؟؟؟

    پاسخ