coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

فیلمبرداری فصل سوم ویچر (The Witcher) آغاز شد

اکانت توییتر سریال ویچر با انتشار تصویری رسما اعلام نمود فیلمبرداری فصل سوم ویچر (The Witcher) شروع شده است. برای اطلاع از جزئیات با ما باشید.

در روز دوشنبه، نتفلیکس با انتشار عکسی از شروع فیلمبرداری فصل سوم The Witcher خبر داد. در این تصویر که از پشت صحنه این سریال گرفته شده، هنری کویلدر نقش گرالت، فریا آلن در نقش سیری، آنیا چالوترا در نقش ینیفر را در یک محیط برفی می‌بینیم.

هرچند این تصویر جزئیات زیادی را افشا نمی‌کند، اما دانستن اینکه فیلمبرداری این سریال شروع شده نیز خبر بسیار خوبی است. علاوه بر تصویر، خلاصه‌ای از فصل سوم اعلام شده است که در ادامه می‌توانید آن را مطالعه کنید.

فیلمبرداری فصل سوم ویچر (The Witcher)

در خلاصه رسمی منتشر شده از فصل 3 سریال ویچر آمده است:

درحالی‌که پادشاهان، جادوگران و جانوران کانتیننت در تلاشند سیری را دستگیر کنند، گرالت وی را مخفی کرده و مصمم است تا از خانواده‌ جدید خود در مقابل خطرات و افراد تهدید آمیز دفاع کند.

در همین حال، ینیفر در حال اموزش جادو به سیری بوده و به امید آشنایی بیشتر با قدرت‌های سیری، او و گرالت را به قلعه‌ی امن آرتوزا راهنمایی می‌کند؛ اما ماجرا به گونه‌ای دیگر رقم می‌خورد و آن‌ها با میدان مبارزه‌ای پر از فساد سیاسی، جادوی سیاه و خیانت روبرو می‌شوند. آن‌ها باید با تمام وجود مبارزه کنند یا خطر از دست دادن یکدیگر برای همیشه را به جان بخرند.

فیلمبرداری فصل سوم ویچر (The Witcher)

به جز این خلاصه رسمی، اطلاعات دیگری در خصوص فصل جدید سریال ویچر وجود ندارد و لیست بازیگران به جز هنری کویل، فریا آلن و آنیا چالوترا نامعلوم است. شایان ذکر است که سکان‌دار فصل سوم این سریال لورن اشمیت هیسریش بوده که وظیفه ساخت فصل دوم را نیز بر عهده داشته است.

احتمالا این فصل نیز مانند فصول گذشته در 8 قسمت تولید و در سال 2022 از شبکه نتفلیکس پخش شود. از این رو انتظار می‌رود به یکی از بهترین سریال های نتفلیکس 2022 تبدیل شود.

در پایان، لازم به ذکر است که سریال اسپین‌آف و پیش‌درآمدی از دنیای ویچر تحت عنوان The Witcher: Blood Origin در دست ساخت است و قرار است این سریال در سال 2022 از نتفلیکس پخش شود.

مطالب بیشتر در تکراتو:

.

نظر شما درباره این سریال چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر