coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

سامسونگ گلکسی Z Fold 4 به اسلات مخصوص S Pen مجهز نمی‌شود

تاکنون گزارش‌های مختلفی درباره درگاه S Pen و قابلیت پشتیبانی از این ویژگی در گوشی‌ گلکسی Z Fold 4 منتشر شده است. تازه‌ترین اخبار مدعی هستند که این گوشی تاشو به اسلات اس پن مجهز نمی‌شود.

آبان ماه گذشته بود که شنیدیم گوشی Galaxy Z Fold 4 به اسلات S Pen مجهز نمی‌شود. پس از آن، در بهمن ماه بود که رسانه‌های کره‌ای از وجود اسلات در این گوشی خبر دادند. و حالا تازه‌ترین اخبار از حذف درگاه ویژه برای قلم استایلوس S Pen خبر می‌دهند.

حذف اسلات S Pen در گلکسی Z Fold 4

افشاگر معروف، Ice universe از حذف اسلات در این گوشی تاشو خبر داده است. او همچنین مدعی شده بود که گلکسی زد فولد 4 کمی کوچک‌تر و باریک‌تر از نسل قبلی (گلکسی زد فولد 3) ساخته می‌شود.

سامسونگ گلکسی Z Fold 4 به اسلات مخصوص S Pen مجهز نمی‌شود

اگر Galaxy Z Fold 4 به اسلات قلم S Pen مجهز نشود، چندان عجیب نیست؛ چراکه گوشی تاشوی قبلی سامسونگ، یعنی Galaxy Z Fold 3 هم از این ویژگی برخوردار نبود. با این‌حال، برخی شایعات مدعی هستند که سامسونگ، گوشی زد فولد 4 را با قلم اس پن همراه می‌کند؛ در حالیکه برای گوشی زد فولد 3 اینطور نبود. قلم S pen برای این گوشی تاشو به‌صورت جداگانه عرضه می‌شد.

اگر این خبر درست باشد، می‌توان گفت Galaxy Z Fold 4 اولین گوشی تاشوی سامسونگ خواهد بود که همراه با قلم استایلوس عرضه می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد حذف اسلات S pen در Galaxy Z Fold 4 چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: gsmarena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر