coinex
راهنمای خرید تکراتو

ارسال پیام واتساپ با عینک هوشمند متا به زودی ممکن می‌شود

آیا ارسال پیام واتساپ با عینک هوشمند متا ممکن خواهد شد؟ با توجه به اخبار منتشر شده، واتس اپ در تلاش است تا از طریق عینک هوشمند به کاربران خود خدمات پیام‌رسانی را ارائه دهد. تحقق این عمل، قدم بزرگی برای پیشرفت در این عرصه خواهد بود.

در آینده نزدیک، کاربران واتساپ قادر خواهند بود از طریق عینک هوشمند، پیام‌های خود را ارسال و دریافت کنند. برای این کار دیگر نیازی به گوشی هوشمند نخواهد بود. دو شرکت Whatsapp و Ray-Ban با همکاری یکدیگر در تلاش برای به تحقق رساندن این قابلیت هستند. با این خبر همراه ما باشید تا با جزئیات آن آشنا شویم.

ارسال پیام واتساپ با عینک هوشمند متا

طبق گزارش XDA Developers، نشانه‌هایی از امکان ارسال پیام واتساپ با عینک هوشمند متا در آخرین نسخه بتای 2.22.9.13 این شبکه اجتماعی مشاهده شده‌اند. همچنین برخی از کاربران متوجه داده‌هایی شده‌اند که نشان می‌دهد عملکردی برای دیکته کردن پیام‌ها با استفاده از دستیار فیسبوک در گجت پوشیدنی ایجاد شده است.

ارسال پیام واتساپ با عینک هوشمند متا به زودی ممکن می‌شود

به زبان ساده، با استفاده از این قابلیت، می‌توانید پیام خود را با مکالمه با یک دستگاه (عینک هوشمند) که با کمک فیسبوک قابل استفاده است، ضبط و ارسال کنید. اطلاعات منتشر شده در مورد این موضوع، به یک دستیار اشاره می‌کنند که به نظر می‎‌رسد که دستیار فیس‌بوک باشد. ویژگی جدید عینک هوشمند در حال ادغام با دستیار فیس‌بوک است و این شرکت می‌تواند این ویژگی را در واتساپ با عینک هوشمند Ray-Ban Stories ارائه دهد.

کاربران Ray-Ban Stories می‌توانند از طریق میکروفون عینک هوشمند دستورالعمل‌ها را ارائه دهند؛ یعنی در حین پیاده‌روی، رانندگی و یا انجام کارهای دیگر، در هر مکان و زمانی می‌توانند پیام‌ها را با صحبت کردن در واتساپ ارسال و دریافت کنند.

گفته شده Ray-Ban Stories با طراحی ساده و با دو دوربین 5 مگاپیکسلی برای عکس و فیلم ارائه شده است. همچنین با کمک بلندگوها و میکروفون‌های تعبیه شده در فریم عینک هوشمند، کاربران می‌توانند از ویژگی‌هایی مانند گوش دادن به موسیقی و برقراری تماس تلفنی استفاده کنند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد ارسال پیام واتساپ با عینک هوشمند متا چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر