coinex
otetmarket
propification.com

هدست واقعیت مجازی لنوو در راه است

هدست واقعیت مجازی لنوو به زودی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت و احتمال می‌رود که نسبت به سایر رقیبان خود از کیفیت بالا‌تری برخوردار باشد.

این محصول مورد انتظار شرکت لنوو با نام Legion VR700 شناخته می‌شود و طبق اطلاعات منتشر شده در سخت‌افزار خود از پردازنده قدرتمند XR2 کوالکام استفاده می‌کند.

لازم به ذکر است که اخیرا با پیشرفت تکنولوژی و تولید سخت‌افزار‌های جدید، هدست‌های واقعیت مجازی با پیشرفت چشمگیری همراه بودند؛ به همین دلیل انتظارات طرفداران هدست‌های VR از این محصولات بیش‌از‌پیش افزایش یافته است.

اکنون این سوال مطرح می‌شود که آیا Legion VR700 می‌تواند انتظارات متقاضیان خود را برآورده کند یا خیر. در ادامه نگاهی به مشخصات این محصول خواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: بهترین هدست های واقعیت مجازی (VR)

مشخصات هدست واقعیت مجازی لنوو

با توجه به پیش‌بینی تحلیل‌گران، اطمینان داشتیم که به زودی برخی از مشخصات اصلی مربوط به هدست واقعیت مجازی لنوو که طرفداران این برند را شگفت‌زده می‌کند از سوی این کمپانی منتشر شود.

 

Legion VR700

به لطف پردازند XR2 کوالکام، Legion VR700 قادر است که تصاویر با کیفیت 4K را در اختیار مخاطبان خود قرار دهد. امکاناتی که هدست واقعیت مجازی لنوو ارائه می‌دهد، سبب می‌‌شود که این محصول با هدست‌های VR برندهای بزرگ وارد رقابت شود.

Legion VR700 با طراحی Y سری Rescuer عرضه می‌شود، البته در این هدست جدید شاهد بهبودهایی هستیم که کیفیت عملکرد آن را افزایش می‌دهد. علاوه بر این، پهنای باند Legion VR700 با پیشرفت‌های چشمگیری همراه است؛ به این صورت که وضوح آن 10 برابر و عملکرد هوش‌مصنوعی آن 11 برابر نسبت به گذشته افزایش یافته است.

یکی دیگر از ویژگی‌های منحصربه‌فرد این گجت کیفیت تصویر بی‌نظیر آن است. این هدست VR از منبع شبکه iQiYi بهره می‌برد و دارای استاندارد iQUT 2.0 است.

متاسفانه در حال‌حاضر خبری در ارتباط با قیمت هدست واقعیت مجازی لنوو منتشر نشده است؛ اما برخی از هدست‌های VR که از نظر مشخصات فنی به Legion VR700 شباهت دارند، با قیمت پایه 371 دلار در بازارهای جهانی عرضه می‌شوند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره هدست واقعیت مجازی لنوو چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر