coinex
otetmarket
propification.com

صرافی ارز دیجیتال سامسونگ در آستانه کسب مجوز در کره جنوبی!

سامسونگ در مدت اخیر علاقه و تمایل خاصی به فضای متاورس و بلاکچین نشان داده است و اخیرا نیز درخواست راه‌اندازی صرافی ارز دیجیتال سامسونگ را ثبت کرده است.

بنابر گزارشی از NewsPim کره، شرکت سامسونگ سکیوریتیز (Samsung Securities)، زیرمجموعه مالی سامسونگ و یکی از هفت شرکت بزرگ اوراق بهادار در کره جنوبی، اخیرا درخواستی برای ایجاد صرافی دارایی‌های دیجیتال به دولت ارائه کرده است. بر این اساس این شرکت تصمیم دارد تا یک صرافی بزرگ را حداقل تا نیمه اول سال آینده راه‌اندازی کند. این خبرگزاری به نقل از یک مدیر اجرایی ناشناس گفته که این پروژه این روزها در مراحل نهایی خود به سر می‌برد.

بیشتر بخوانید:‌ آموزش کار با صرافی ارز دیجیتال ExMarkets

صرافی ارز دیجیتال سامسونگ

در حال حاضر سامسونگ سکیوریتیز در حال حاضر در حال بررسی راه‌کارهایی برای توسعه و راه‌اندازی یک پلتفرم معاملاتی توکن اوراق بهادار است اما نتوانسته تا امروز پرسنل لازم را برای ادامه کار جذب کند.

صرافی ارز دیجیتال سامسونگ در آستانه کسب مجوز در کره جنوبی!

ایجاد صرافی رمزارز سامسونگ ممکن است با آزادسازی مقرراتی که توسط دولت جدید کره که در ماه مارس روی کارآمده تسهیل شود. در گزارش‌ها آمده که تلاش شرکت سامسونگ برای ایجاد این صرافی دقیقا همزمان شده با آماده‌سازی جهت تصویب قانون موسوم به چارچوب دارایی‌های دیجیتال در کره که هم توکن‌های اوراق بهادار و هم توکن‌های غیر اوراق بهادار را شامل می‌شود و مشخص می‌کند که دارایی‌های مجازی داخلی در کدام دسته هستند.

گفتنی است در اوایل ماه جاری واحد اطلاعات مالی کره فعالیت 16 صرافی رمزارز در این کشور را غیرقانونی تشخیص داد و وب‌سایت این شرکت‌ها را مسدود کرد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره صرافی ارز دیجیتال سامسونگ چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر