coinex
راهنمای خرید تکراتو

شارژر 210 واتی شیائومی تایید شد

یکی از دلایل محبوبیت کمپانی‌های توسعه دهنده محصولات الکترونیکی چینی، شارژر های فوق سریع هستند؛ به‌همین منظور کمپانی شیائومی تمام تلاش خود را برای ارائه قدرتمندترین شارژها به‌کار می‌گیرد و احتمالا به‌زودی، از شارژر 210 واتی شیائومی رونمایی می‌شود.

در ابتدا باید به این موضوع اشاره داشته باشیم که شیائومی در این مسیر تنها نیست و چندی پیش، کمپانی ویوو اسمارت‌فون iQOO 10 Pro را معرفی کرد که از شارژر ۲۰۰ واتی پشتیبانی می‌کند. طبق ادعای کمپانی، این شارژر می‌تواند باتری گوشی را تنها در مدت ۱۰ دقیقه کاملا شارژ کند. علاوه براین، شرکت اوپوو مشغول به توسعه شارژر ۲۴۰ واتی خود است.

در این میان شیائومی که در سال ۲۰۲۱ نسخه اولیه شارژ سریع ۲۰۰ واتی خود را در اسمارت‌فون Mi 11 Pro به نمایش گذاشته بود، به عنوان نخستین کمپانی تولید کننده‌ در سال 2021 شناخته می‌شود که از چنین شارژر سریعی رونمایی کرده است. اکنون این غول تکنولوژی چینی، شارژر سریع 210 واتی خود را در فهرست گواهی 3C چین به ثبت رسانده است.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های فست شارژ ؛ کدام گوشی سریع‌تر شارژ می‌شود؟

شارژر 210 واتی شیائومی

پیش از اینکه به اخبار موجود درباره شارژر 210 واتی شیائومی بپردازیم، خالی از لطف نیست که اشاره‌ای به شارژر سریع سال گذشته این کمپانی داشته باشیم. سال گذشته نسخه سفارشی Mi 11 Pro با یک شارژر ۲۰۰ واتی در اختیار متقاضیان قرار گرفت که در عرض ۸ دقیقه، باتری را کاملا شارژ می‌کرد. البته نسخه معمولی این محصول، شارژر ۶۷ واتی را به کاربران خود ارائه می‌داد.

فناوری جدید Xiaomi برای شارژ سریع 210 واتی

به‌تازگی آداپتور شارژر شیائومی MDY-13-EU که در فهرست گواهی‌نامه‌های مختلفی مشاهده می‌شد، در فهرست گواهی 3C با توان ۲۱۰ وات ثبت شده است. اگر نگاهی به گزارش موجود داشته باشید، متوجه می‌شوید که مقادیر خروجی MDY-13-EU به‌صورت 5V/3A ،9V/3A ،11V/6A Max ،17W/10.5A Max ،20V/10.5A Max است.

لازم به ذکر است که آخرین مورد در این فهرست قادر است که توانی معادل ۲۱۰ وات داشته باشد. باتوجه به این موضوع که کمپانی شیائومی در زمینه‌های مختلفی فعالیت دارد و محصولات گوناگونی را عرضه می‌کند، نمی‌توان با اطمینان گفت که شارژر 210 واتی شیائومی مربوط به کدام محصول است.

با پیشرفت چشمگیر تکنولوژی و نوآوری کمپانی‌ های توسعه دهنده گوشی‌ها و گجت‌های هوشمند، انتظار می‌رود که به‌زودی شارژرهای فوق سریع در اکثر محصولات مورد استفاده قرار بگیرند و احتمالا شرکت‌های تولید کننده چینی در این راه پیش‌گام خواهند بود.

بیشتر بخوانید:

به‌نظر شما سایر کمپانی‌ها برای رقابت با شارژر 210 واتی شیائومی چه راهی را در پیش خواهند گرفت؟ نظر خود را را برای ما به اشتراک بگذارید و جدیدترین اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر