coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

تاریخ عرضه کالاف دیوتی وارزون 2 مشخص شد

در جریان رویداد Call of Duty Next، استودیو اینفینیتی وارد رسما تاریخ عرضه کالاف دیوتی وارزون 2 را اعلام کرد و به انتظارات طرفداران پرشمار این عنوان محبوب پایان داد.

بر این اساس و بنابر اطلاعاتی که در این رویداد اعلام شد، نسخه دوم این عنوان بتل رویال محبوب در تاریخ 16 نوامبر مقارن با 25 آبان 1401 منتشر خواهد شد و در همان روز، فصل اول محتوای بخش چند نفره آنلاین Modern Warfare 2 نیز آغاز خواهد شد.

بیشتر بخوانید: بازی Tekken 8 رسما معرفی شد [+تریلر]

تاریخ عرضه کالاف دیوتی وارزون 2

وارزون 2 با حالت سندباکس جدید و فضایی کاملا جدید برای پلی‌استیشن 4، 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری اس و ایکس و پی سی از طریق بتل نت و استیم در دسترس قرار می‌گیرد.

برنامه استریم Call of Duty Next همچنین مشخص کرد که نقشه وارزون ۲، Al Mazrah نام دارد و دارای ۱۸ نقطه توجه (POI) خواهد بود. همانطور که برای اولین بار توسط VGC در سپتامبر 2021 گزارش شده بود، نقشه وارزون 2 شامل مکان‌های کلاسیک مختلفی از جمله مناطق مبتنی بر نقشه‌های چندنفره مبوب از مدرن وارفر 2 در سال 2009 است، این موضوع شب گذشته تایید شد.

تاریخ عرضه کالاف دیوتی وارزون 2 مشخص شد

باز یجدید همچنین از سیستم حرکتی جدید مدرن وارفر 2 و مکانیزم‌های آب که شب گذشته به نمایش گذاشته شده بودند برخوردار است. DMZ مد چندنفره مبتنی بر استخراج نیز بالاخره تایید شد. این مد در مدرن وارفر 2 گنجانده شده و ظاهرا از Escape from Tarkov الهام گرفته است.

علاوه بر همه این‌ها، در رویداد شب گذشته تاریخ انتشار کالاف دیوتی وارزون موبایل نیز مشخص شد که بر این اساس این بازی در سال 2023 برای دستگاه‌های اندرویدی و iOS منتشر می‌شود.

وارزون موبایل شامل مسابقات ۱۲۰ نفره با حضور اپراتورها، سلاح‌ها و مکان‌های مختلفی خواهد شد که برای طرفداران نسخه‌های فعلی وارزون آشنا هستند. این بازی از یک بتل پس مشترک و امکان پیشرفت متقابل با Modern Warfare II و Warzone 2.0 پشتیبانی می‌کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره تاریخ عرضه کالاف دیوتی وارزون 2 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)