coinex
راهنمای خرید تکراتو

جدیدترین اخبار تکنولوژی

بالاخره انتظارها به پایان رسید و تراشه دایمنسیتی 9300 پلاس مدیاتک معرفی شد. اولین گوشی مجهز به این تراشه پرچمدار را در همین ماه جاری مشاهده خواهیم کرد.

وزیر کشور هوش مصنوعی را یکی از ابزارهای مهم برای پیشگیری از زلزله عنوان کرد و گفت:«می‌توان از قابلیت‌های هوش مصنوعی در پیشگیری از زلزله بهره برد تا موفق‌تر عمل کنیم.»

نوجوانان کار کردن و کسب درآمد را نشانه‌ای از استقلال می‌بینند، به همین دلیل علاقه بسیاری به کار کردن در تعطیلات یا زمان آزاد خود و کسب درآمد دارند. خوشبختانه نوجوانان امروزی علاوه بر مشاغل سنتی مثل خدمات فست فود، باریستا، پیک و… می‌توانند به کمک اقتصاد دیجیتال درآمد داشته باشند. درآمد این نوع مشاغل…

DCS از طریق شبکه اجتماعی ویبو، اطلاعات جالبی را درباره گوشی‌های شیائومی میکس فولد 4 و میکس فلیپ با کاربران به اشتراک گذاشته است. این دو گوشی به زودی و در سال جاری معرفی خواهند شد.

در این مقاله قصد داریم به معرفی بهترین فیلم های عاشقانه ایرانی بپردازیم که با داستان‌ها، بازیگران و کارگردانی‌ جذاب، توانسته‌اند عشق را به شکلی زنده و روایتی جذاب به تصویر بکشند.

مالزی کشوری زیبا واقع در جنوب شرقی آسیاست که هرساله گردشگران بسیاری برای بازدید از مناظر طبیعی، جاذبه‌های گردشگری و فرهنگی مالایی به این کشور سفر می‌کنند. مالزی یکی از قطب‌های پویای گردشگری جنوب شرق آسیا است که گزینه‌های متنوعی برای انواع سلیقه‌ها و رده‌های سنی مختلف، پیش روی شما قرار می‌دهد. از میراث فرهنگی…

17 می روزی است که گوشی هوشمند سونی اکسپریا 1 VI رسما معرفی می شود. بر همین اساس تصاویر تبلیغاتی از این دستگاه منتشر شده که ما را با ابعاد تازه‌ای از این گوشی روبرو می‌کند.

صفحه 1 از 4881

برترین‌های تکنولوژی، گوشی، لپ‌تاپ و گجت سال 2024 از نگاه تکراتو