coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

خودروهای داخلی ناایمن هستند اما پلیس چاره‌ای جز شماره‌گذاری ندارد!

جانشین رئیس پلیس راهور طی اظهاراتی به علت شماره‌گذاری برخی خودروها با وجود اینکه خودروهای داخلی ناایمن هستند و خطرات فراوانی برای سرنشینان دارند، پرداخت.

به عقیده پلیس خودرو، باید از میزان ایمنی برخوردار باشد که حتی در صورت خطای عامل انسانی و عدم امنیت جاده‌ها هم حداقل از جان سرنشینان محافظت کند.

بیشتر بخوانید: نسل جدید دوربین‌های ثبت سرعت پلیس با دقت و وضوح بیشتر معرفی شدند [+فیلم]

خودروهای داخلی ناایمن هستند اما چاره‌ای جز شماره‌گذاری آن‌ها نیست!

با وجود همه این عقاید و اظهارات، پرسشی که همیشه بحث آن بوده، در مورد علت شماره‌گذاری خودروهایی است که پلیس کاملاً از ناایمن بودن آن باخبر است. در همین راستا این پرسش از سردار «تیمور حسینی»، جانشین رئیس پلیس راهور، مورد پرسش قرار گرفته است.

خودروهای داخلی ناایمن هستند

وی در واکنش به این پرسش بیان داشت: «پلیس موظف است و تکلیف قانونی دارد تا خودروهایی را که تاییدیه‌های لازم را دارند، حتی با علم به اینکه این خودروها ناایمن‌ هستند، شماره‌گذاری کند.»

جانشین رئیس پلیس راهور ضمن اشاره به سازمان‌هایی که اقدام به صدور تاییدیه‌های لازم برای شماره‌گذاری یک خودرو می‌کنند، خاطرنشان کرد: «سازمان‌های استاندارد، محیط زیست و صمت (صنعت، معدن و تجارت) مجوزهای لازم برای شماره‌گذاری یک خودرو را صادر می‌کنند.»

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص شماره‌گذاری خودروها با وجود اینکه خودروهای داخلی ناایمن هستند چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    تمام این خونایی که تو تصادف ها ریخته میشه رو گردن همونیه ک به این ماشینا شماره میده، خدا ازتون نگذره

    پاسخ