coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

ضبط رویداد اسکری فست اپل با آیفون 15 پرو مکس!

ضبط رویداد اسکری فست اپل با آیفون 15 پرو مکس انجام شده است! شاید همین موضوع را بتوان یکی از شگفتانه‌های این رویداد نامتعارف اپل دانست. با تکراتو همراه باشید.

اپل در بامداد امروز به وقت ایران، یک رویداد ویژه کوتاه و اما غیرمعمول برای معرفی نسل جدید مک بوک پرو و آی مک با تراشه M3 برگزار کرد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


فیلمبرداری از رویداد اسکری فست اپل با آیفون 15 پرو مکس

شاید بتوان همه چیز ارائه 30 دقیقه‌ای با تم هالووین اپل را شبیه به سایر رویدادهای از پیش ضبط شده غول کوپرتینو دانست؛ اما قطعا یک تفاوت جالب با بقیه ارائه‌های اپل داشت و آن، ضبط رویداد اسکری فست اپل با آیفون 15 پرو مکس بود.

در پایان سخنرانی، پس از تشکر تیم کوک از حضار، پیامی بر روی صفحه نمایش ظاهر شد که در آن نوشته شده بود:

این رویداد با آیفون فیلمبرداری شده و در مک ویرایش شده است.

همچنین در انتهای آن نیز یک جمله در راستای سلب مسئولیت با چنین مضمونی وجود داشت: «همه مجریان، مکان‌ها و فیلم‌های پهپاد» با استفاده از آیفون 15 پرو مکس گرفته شده‌اند.

این رویداد در آیفون فیلمبرداری شده و در مک ویرایش شده است.
این رویداد در آیفون فیلمبرداری شده و در مک ویرایش شده است.

اپل همواره از دوربین آیفون خود به عنوان یک دوربین با قابلیت فیلمبرداری با درجی کیفی فیلم‌های هالیوودی یاد کرده اما این اولین باری است که یک رویداد اپل با استفاده از آیفون ضبط می شود؛ و صد البت که این روشی هوشمندانه برای تبلیغ ویژگی‌های ویدیویی جدید آیفون 15 پرو است!

نسل جدید آیفون‌های اپل، سری آیفون 15، اولین آیفون‌هایی هستند که فایل‌های ویدیویی را در ProRes Log با سرعت 60 فریم بر ثانیه ضبط می‌کنند. این حالت، ترکیبی از فشرده‌سازی بسیار کم فرمت ProRes با فرمت رنگ Log است که در صنعت فیلم برای تصحیح رنگ با دقت بالا استفاده می‌شود.

بیشتر بخوانید: لیست قیمت گوشی های آیفون امروز 9 آبان

آیفون 15 پرو (و بالطبع آیفون 15 پرو مکس)، اولین گوشی های هوشمند جهان با پشتیبانی از ACES یا همان (Academy Color Encoding System) بوده که یک سیستم رمزگذاری تصاویر رنگی است که تحت نظارت آکادمی علوم و هنرهای تصاویر متحرک ایجاد شده است.

علاوه بر آن، فیلمبرداران حرفه‌ای می‌توانند با استفاده از درگاه یواس‌بی-سی 3 سری جدید آیفون‌ها، ویدیوهای ضبط شده را مستقیما روی هارد اکسترنال ذخیره کنند.

همچنین از جمله ویژگی‌های جذاب دیگر آیفون 15 پرو مکس که کار را برای فیلمبرداری راحت می‌کند، ارائه قابلیت زوم اپتیکال پنج برابری است.

تصاویر ضبط شده با دوربین آیفون 15 پرو مکس اپل با استفاده از پهپاد
تصاویر ضبط شده با دوربین آیفون 15 پرو مکس اپل با استفاده از پهپاد

هنگامی که اپل از آیفون 15 پرو خود رونمایی کرد، با همکاری خواننده اولیویا رودریگو، موزیک ویدیویی را تحت عنوان «get him back!» منتشر کرد که این موزیک ویدیو نیز با آیفون 15 پرو مکس فیلمبرداری شد.

حال با توجه به ضبط رویداد اسکری فست (Scary Fast) اپل با آیفون 15 پرو مکس، باید دید که آیا این کمپانی قصد دارد از این به بعد رویدادهای خود را با گوشی‌های آیفون ضبط نماید یا خیر. نظر شما در این باره چیست؟

.

منبع: 9to5mac

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر