coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

پوستر تبلیغاتی گلکسی S24 اولترا سامسونگ منتشر شد [+ طراحی و مشخصات]

با انتشار پوستر تبلیغاتی گلکسی S24 اولترا در فروشگاه‌های برزیل، طراحی و شکل ظاهری این گوشی به نمایش عموم گذاشته شد. این پوستر وجود ویژگی‌های مبتنی بر هوش مصنوعی را تایید می‌کند.

با نزدیک شدن به زمان رونمایی سری گلکسی اس 24 سامسونگ، برخی از فروشگاه‌ها در برزیل، پوسترهای نسخه اولترا این سری را به نمایش گذاشته‌اند. اگرچه پوسترهای گوشی‌های هوشمند نباید قبل از رونمایی رسمی در انظار عموم گذاشته شوند، اما به نظر می‌رسد که کنترل نشت‌ها و افشاگری‌ها از دست سامسونگ خارج شده است.

این مسئله فقط به افشای پوسترها ختم نمی‌شود بلکه تمام ویژگی‌ها و مشخصات سری پرچمدار سامسونگ نیز تاکنون به بیرون درز پیدا کرده است. به هر حال این طور که پیداست سامسونگ نمی‌تواند در برابر اشتیاق و علاقه کاربران به سری گلکسی اس 24 خود مقاومت کند؛ بنابراین بهتر است با ما به تماشای طراحی و ظاهر زیبای گلکسی S24 Ultra در پوستر تبلیغاتی منتشر شده، بنشینید.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


پوستر تبلیغاتی گلکسی S24 اولترا

چند روزی است که برخی از فروشگاه‌های خرده فروشی در برزیل پوسترهای گوشی Galaxy S24 Ultra را به نمایش عموم گذاشته‌اند. در این تصاویر به وضوح طراحی، چینش دوربین‌ها و قلم S به نمایش گذاشته شده و عبارت Galaxy AI نیز که در زیر آن قرار گرفته، به بهبود عملکرد هوش مصنوعی در نسل بعدی سری اس سامسونگ اشاره می‌کند. شما می‌توانید تصویر منتشر شده از این گوشی پرچمدار سامسونگ را در زیر مشاهده کنید.

پوستر تبلیغاتی گلکسی S24 اولترا

تصویری که می‌بینید نسخه خاکستری و تیتانیومی گلکسی اس 24 اولترا است. شما می‌توانید در این تصویر تنظیمات دوربین چهارگانه با یک واحد فوکوس خودکار لیزری و قلم S Pen خاکستری را مشاهده کنید. به نظر می‌رسد که در بالای این گوشی دو میکروفون قرار گرفته و وجود یک خط آنتن در قسمت بالایی قاب گوشی، شایعات مربوط به استفاده از قاب تیتانیومی و فلزی برای استحکام بیشتر را تایید می‌کند.

پوستر تبلیغاتی گلکسی S24 اولترا

سامسونگ قصد دارد گوشی‌های گلکسی اس 24، گلکسی اس 24 پلاس و گلکسی اس 24 اولترا را با رابط کاربری One UI 6.1 مبتنی بر سیستم عامل اندروید 14 در تاریخ 17 ژانویه 2024 (27 دی 1402) به بازار عرضه کند. هر سه گوشی از ویژگی‌های مبتنی بر هوش مصنوعی مانند ترجمه آنی زبان در حین تماس‌های صوتی، تولید تصویر پس‌زمینه و والپیپر با هوش مصنوعی، نمایش آب و هوا روی صفحه قفل، خلاصه‌ کردن یادداشت‌ها در برنامه Notes سامسونگ و نگارش و ترجمه صدای ضبط شده حداکثر 10 فرد متفاوت برخوردار خواهند بود.

همچنین گزارش‌هایی وجود دارد که به قابلیت فیلم‌برداری 4K با نرخ 120 فریم بر ثانیه در این گوشی اشاره می‌کنند. علاوه بر این، سامسونگ هدایا و مزایای ویژه‌ای را برای کسانی که در پیش سفارش سری S شرکت کنند، تدارک دیده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره پوستر تبلیغاتی گلکسی S24 اولترا چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر