coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

رئیس بانک مرکزی انگلستان بیت کوین و تمام ارز های دیجیتال را ناکارآمد می‌داند

اندرو بیلی رئیس بانک مرکزی انگلستان (BOE) به کمیته خزانه داری پارلمان بریتانیا گفته که بیت کوین و تمام ارز های دیجیتال ناکارآمد هستند.

بعد سالها انتظار بیت کوین به تازگی موفق شد تائیدیه ETF را برای اسپات کسب کند. اما اکنون رئیس بانک مرکزی انگلستان این رمز ارز و تمامی ارز های دیجیتال را ناکارآمد خطاب کرده است. پیش از این کره جنوبی نیز اعلام کرده بود که بیت کوین را به رسمیت نمی شناسد و معاملات آن را در کشورش ممنوع کرده بود.

بیشتر بخوانید: کره جنوبی ETF بیت کوین را به رسمیت نمی‌شناسد

اندو بیلی رئیس بانک مرکزی انگلستان به تازگی و پس تائیدیه ETF بیت کوین به کمیته خزانه داری پارلمان بریتانیا اعلام کرده که ارزهای دیجیتال را به عنوان روش پرداخت به دلیل ناکارآمدی قبول ندارد.

بیلی معتقد است که ارز دیجیتال بدون پشتوانه ارزش ذاتی ندارد؛ برای مثال، استفاده از بیت کوین به عنوان یک روش پرداخت بسیار ناکارآمد است. همچنین بیلی اشاره کرد که استیبل کوین چالش‌هایی را برای تنظیم کننده‌ها ایجاد می‌کند و به اندازه کافی پایدار نیستند.

بیت کوین که پس از تائید شدن از سوی صندوق جهانی به عنوان سهام یا یک دارایی در 11 سازمانی که متقاضی دریافت تائیدیه بیت کوین بودند در حال معامله است. اکنون باید دید صحبت‌های رئیس بانک مرکزی انگلستان چه تاثیری در روند معاملات این رمز ارز ایجاد می‌کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ ناکارآمدی ارز های دیجیتال چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو در میان بگذارید

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر