coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

هوش مصنوعی گلکسی (Galaxy AI) توسط گوگل کلود پشتیبانی می‌شود

سامسونگ پایه‌های هوش مصنوعی گلکسی را بر روی گوگل کلود و هوش مصنوعی جمینای پرو بنا کرده تا قابلیت‌ها و ویژگی‌های پیشرفته و برجسته‌ای را برای کاربران گلکسی اس 24 به ارمغان بیاورد.

برتری‌های سری گلکسی اس 24 سامسونگ تنها به سیستم قدرتمند و عملکرد سریع خلاصه نمی‌شود، بلکه یک سری قابلیت‌های هوش مصنوعی جدید و هیجان‌انگیزی وجود دارد که همگی با نام Galaxy AI شناخته می‌شوند.

این مجموعه شامل ویژگی‌های مبتنی بر هوش مصنوعی مختلفی مانند جستجوی حلقه‌ای، ترجمه زنده و آنی و دستیار چت می‌شود. حال سامسونگ اعلام کرده که این فناوری جدید توسط هوش مصنوعی پیشرفته Google Cloud پشتیبانی می‌شود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


همراهی هوش مصنوعی گلکسی با هوش مصنوعی گوگل

سامسونگ در سری گلکسی S24 از Gemini Pro و Imagen 2 گوگل در سامانه ابری Vertex AI استفاده می‌کند تا از قدرت این فضای ابری برای بهبود عملکرد گوشی‌های هوشمند خود بهره ببرد.

جمینی پرو به طور خاص در مدیریت و ادغام انواع مختلف داده‌ها مانند متن، تصویر و ویدئو مهارت دارد. به همین دلیل این هوش مصنوعی در برنامه‌های پیش‌فرض سامسونگ مانند Notes ،Voice Recorder و Keyboard تعبیه می‌شود و به مرور زمان توانایی آنها را بهبود می‌بخشد. جدای از این قابلیت‌ها، Gemini Pro باعث می‌شود که برخی از جنبه‌های حیاتی مانند امنیت و حریم خصوصی به خوبی مدیریت شوند.

هوش مصنوعی Imagen 2 نیز یک مدل Diffusion درجه یک از گوگل برای تبدیل متن به تصویر است. از این هوش مصنوعی می‌توان در برنامه گالری S24 برای ویرایش هوشمند تصاویر استفاده کرد.

علاوه بر این، سامسونگ در حال آزمایش سایر هوش مصنوعی‌های گوگل یعنی Gemini Ultra (ابزاری قدرتمند برای کارها و تسک‌های پیچیده) و Gemini Nano (ورژن ساده‌تر هوش مصنوعی جمنای برای کارهای روزمره) است.

این اقدام دقیقا شبیه کاری است که گوگل در Pixel 8 Pro انجام داده و قابلیت‌هایی مانند پاسخدهی هوشمند به پیام‌ها و بهبود تصاویر و ویدیوهای ثبت شده در تاریکی را به آن اضافه کرده است. سامسونگ یکی از اولین شرکت‌هایی خواهد بود که Gemini Ultra را امتحان کرده است. مطمئنا پس از این، جمنای اولترا در دسترس توسعه‌دهندگان و کسب و کارهای بیشتری قرار خواهد گرفت.

Janghyun Yoon، رئیس دفتر نرم‌افزار Mobile Experience Business در سامسونگ، از اینکه سری Galaxy S24 اولین گوشی‌هایی هستند که Gemini Pro را در خود جای داده‌اند، ابراز خرسندی کرده است.

مدیرعامل Google Cloud، توماس کوریان، نیز اعلام کرده که با کمال میل زیرساخت‌های پیشرفته و تطبیق‌پذیر این پلتفرم را در اختیار توسعه‌دهندگان سامسونگ قرار خواهد داد تا به کمک آن، ویژگی‌های مبتنی بر هوش مصنوعی هیجان‌انگیزی را برای کاربران سامسونگ به ارمغان بیاورند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره هوش مصنوعی گلکسی (Galaxy AI) و قابلیت های هوش مصنوعی Gemini گوگل چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر