coinex
راهنمای خرید تکراتو

قابلیت های هوش مصنوعی گلکسی S24 ؛ از وب‌گردی تا ساخت ویدیوهای اسلوموشن

با نزدیک شدن به رونمایی از جدیدترین پرچمداران کره‌ای‌ها، قابلیت های هوش مصنوعی گلکسی S24 سامسونگ فاش شده و به بیرون درز کرده است.

سامسونگ سری گلکسی اس 24 را در تاریخ 17 ژانویه عرضه خواهد کرد و انتظار می‌رود که سه گوشی این سری از چندین ویژگی جدید مجهز به هوش مصنوعی برخوردار شوند. برخی از این ویژگی‌ها در چند هفته گذشته به بیرون درز کرده‌اند، اما ویژگی‌های بیشتری وجود دارد که هنوز فاش نشده است. اکنون، برخی از ویژگی‌های مبتنی بر هوش مصنوعی به بیرون درز کرده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


قابلیت های هوش مصنوعی گلکسی S24

به گفته یکی از افشاگران، سری گلکسی اس 24 از هوش مصنوعی دستیار وب‌گردی و ویژگی‌های ساخت ویدیوی اسلوموشن با هوش مصنوعی برخوردار است. One UI 6.1 سه ویژگی را به مجموعه هوش مصنوعی Browsing Assist می‌آورد، از جمله توانایی برجسته کردن موارد مهم در یک صفحه وب، توانایی ترجمه زبان، و توانایی ایجاد خلاصه‌ای از یک صفحه وب یا یک مقاله. این ویژگی‌ها می‌توانند به بهبود بهره‌وری شما کمک کنند و زمان لازم برای انجام هر کار روزمره مانند خواندن مقالات و درک آنها را کاهش دهند.

قابلیت های هوش مصنوعی گلکسی S24

این گزارش همچنین ادعا می‌کند که برنامه داخلی گالری در One UI 6.1 می‌تواند هر ویدیویی را که در حال پخش است فشرده کند. همچنین می‌توانید هر قسمت از یک ویدیو را انتخاب کرده و بدون نیاز به اپلیکیشن جداگانه، نسخه اسلوموشن آن را ایجاد کنید. با این حال باید دید که این ویژگی چقدر خوب کار می‌کند، و در طول رویداد Galaxy Unpacked 2023 بیشتر در مورد آن خواهیم دانست.

ویژگی‌های بیشتر مجهز به هوش مصنوعی با سری گلکسی اس 24 و رابط کاربری One UI 6.1 معرفی خواهند شد. برخی از این ویژگی‌ها عبارتند از خلاصه‌نویسی یادداشت‌ها در Samsung Notes، ترجمه بلادرنگ زبان در حین تماس، تولید والپیپر و جلوه‌های ایجاد شده توسط هوش مصنوعی برای تصویر زمینه صفحه قفل. همچنین سری گلکسی S24 همچنین ممکن است به شما اجازه دهند چیزهایی را از تصاویر و ویدیوها پاک کنید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد قابلیت های هوش مصنوعی گلکسی S24 چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک گذاشته و اخبار فناوری را از تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: sammobile

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر