coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

کاویار از نسخه های ویژه گلکسی S24 اولترا رونمایی کرد [+ قیمت]

برند مشهور و لوکس کاویار، از نسخه‌های ویژه گوشی گلکسی S24 اولترا رونمایی کرد. این مجموعه عصر اژدها نام دارد و در تعداد محدود به بازار عرضه خواهد شد.

کاویار، یک برند لوکس و مشهور در زمینه ساخت نسخه‌های سفارشی اپل و سامسونگ است. اکنون این برند، نسخه‌های ویژه‌ای از گوشی Galaxy S24 Ultra را با نام Era of Dragon (دوره اژدها) معرفی کرده است. این مجموعه که در وب‌سایت کاویار قرار گرفته، جایگاه بالا و ارزشمند شرکت سامسونگ در صنعت فناوری را به طور نمادین با اژدها نشان داده است.

راهنمای خرید تکراتو


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


کالکشن عصر اژدها گلکسی S24 اولترا

برند کاویار در کلکسیون جدید خود یعنی عصر اژدها، ترکیبی لوکس و شیک از سنت و تکنولوژی را به کار گرفته است. محصول برجسته این کلکسیون، مدل Yong گلکسی S24 Ultra است که با قیمت 15000 دلار به فروش می‌رسد. در این گوشی از یک بدنه تیتانیومی با پوشش PVD مشکی استفاده شده که به طرز عجیبی یادآور ساعت‌های رده بالا Swiss است.

گلکسی S24 اولترا
مدل Yong گلکسی S24 اولترا

عنصر تزئینی که این گوشی را به یک محصول منحصربه‌فرد تبدیل می‌کند، نقش برجسته یک اژدها است که از طلای 24 عیار ساخته شده و نماد قدرت و اعتبار سامسونگ است. در دل این اژدها یک ساعت مکانیکی با حرکت توربیلون با 19 سنگ (CVR ELT3350A) قرار گرفته که زیبایی گوشی را دو چندان می‌کند.

گلکسی S24 اولترا

علاوه بر این، گوشی به سه ستاره ساخته شده از الماس مزین شده که برای ادای احترام به لوگوی اصلی سامسونگ است. در این مجموعه مدل‌های دیگری نیز وجود دارند که همگی با صورت‌های فلکی زودیاک پوشانده شده‌اند و قیمت پایه آنها از 9000 دلار شروع می‌شود. دایره زودیاک که روی بدنه تیتانیومی با روکش PVD به تصویر کشیده شده، ترکیبی از فرهنگ‌های شرق و غرب را نشان می‌دهد و با استراتژی جهانی سامسونگ هماهنگ است. یک مدل هم با نام Pure Gold با قیمت 74,070 دلار وجود دارد که پنل پشتی آن کاملا با طلا پوشانده شده و در بدنه آن از 8 الماس استفاده شده است.

گلکسی S24 اولترا
مدل Pure Gold گلکسی S24 اولترا

متاسفانه کلکسیون عصر اژدها کاویار در تعداد محدود به بازار عرضه خواهد شد. برای مثال از گل سرسبد این مجموعه یعنی مدل یونگ (Yong) تنها 24 عدد وجود خواهد داشت، در حالی که مدل‌های زودیاک، از جمله برج حمل (Aries)، برج حوت (Pisces)، برج دلو (Aquarius) و برج ثور (Taurus)، هر کدام 99 واحد خواهند داشت.

همین محدودیت و انحصار، عامل دیگری است که باعث افزایش جذابیت و ارزش این گوشی‌های لوکس می‌شود. در واقع این مجموعه مخصوص افرادی طراحی شده که برای تکنولوژی، هنر و فرهنگ ارزش والایی قائل هستند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره کالکشن عصر اژدها کاویار و نسخه‌های ویژه و طلایی گلکسی S24 اولترا چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر