coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

پیامرسان پیش‌فرض اندروید با قابلیت‌های جدید و جذاب آپدیت می‌شود

در چند هفته‌ی گذشته، گوگل به پیام‌رسان خود یعنی Google Messages ویژگی‌های جدیدی افزوده است. به این ترتیب پیامرسان پیش‌فرض اندروید با قابلیت‌های جدیدی بروزرسانی شده که برای کاربران جذاب خواهد بود.یکی از این قابلیت‌های جدید پیامرسان اندروید ، Photomoji است که به شکلک‌های ایموجی شباهت دارد و کاربران می‌توانند با نگه‌داشتن انگشت خود بر روی پیام متنی، به راحتی از آن استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: بهبود یکپارچه سازی دستگاه های اندرویدی در دستور کار گوگل قرار گرفته است

گوگل پیامرسان پیش‌فرض اندروید خود را بروزرسانی می‌کند

بر اساس گزارش 9to5Google، گوگل به‌زودی ویژگی دیگری به پیامرسان اندروید خود اضافه خواهد کرد که این امکان را به کاربران می‌دهد تا با دوبار ضربه زدن روی یک پیام متنی، ازطریق ایموجی به آن واکنش نشان دهند. این قابلیت با پیام‌رسان تلگرام به شدت شباهت دارد.

سوالی که مطرح می‌شود این است که با وجود این تغییرات، آیا همچنان برای کپی، حذف، ستاره‌دار کردن، اشتراک‌گذاری، فوروارد کردن و مشاهده‌ی جزئیات از نوار ابزار بالا نیاز به فشار دادن و نگه‌داشتن پیام هست یا نه. باید منتظر ماند و دید، گوگل چه رویکردی در این باره دنبال خواهد کرد.

در نسخه‌ی آزمایشی جدید Google Messages، نام هوش مصنوعی از بارد به جمینای تغییر یافته که این نشان از استفاده احتمالی گوگل از چت‌بات جمینای در پیام‌رسان خود دارد.

بیشتر بخوانید: 

نظر شما درباره‌ی قابلیت‌های جدید پیامرسان پیش‌فرض اندروید چیست؟ لطفا دیدگاه خود را در بخش کامنت با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر