coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

نام کوروش کمپانی در اداره ثبت شرکت ها نبوده و جعلی است

کلاهبرداری بزرگی که اخیرا اتفاق افتاده حواشی بسیاری ایجاد کرده،اکنون مدیرکل سازمان ثبت اسناد اعلام کرد که نام کوروش کمپانی در اداره ثبت شرکت ها نبوده است.

اخیرا کلاهبرداری بزرگی اتفاق افتاده که انتقادات بسیاری به همراه داشته است اما اکنون اخبار تازه تری نیز راجع این اتفاق اعلام شده است. مدیرکل ثبت شرکت‌های سازمان ثبت اسناد می‌گوید:« نام کوروش کمپانی در اداره ثبت شرکت ها نبوده و جعلی است.»

بیشتر بخوانید: ممنوعیت ورود آیفون عامل اصلی کلاهبرداری شرکت‌هایی مثل کوروش کمپانی است

او در این باره توضیح داد:« درخصوص کوروش کمپانی مهم‌ترین نکته این است که شرکتی با این نام در اداره کل ثبت شرکت‌ها تاکنون به ثبت نرسیده و این نام توسط خود فرد جعل شده است.»

مدیرکل ثبت شرکت‌های سازمان ثبت اسناد ادامه داد:« صرفاً شرکتی به نام «کوروش پردازان آی‌سا» به نام شریفیان ثبت شده است. باید از نهادهای مربوطه مانند صنف مربوطه و پلیس اماکن سؤال کرد که چرا با این تابلو و نام جعلی برخورد نکرده است؟»

او در پایان افزود:« با استناد به ماده ۱۰ قانون خدمت وظیفه عمومی و قانون تجارت، مقررات و نظامنامه‌ها، هیچ تکلیفی برای اخذ کارت پایان خدمت اشخاص حقوقی برای تأسیس شرکتها و موسسات وجود ندارد.»

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی جعلی بودن نام کوروش کمپانی چیست؟ لطفا دیدگاه خود را در بخش کامنت با تکراتو در میان بگذارید و اخبار روز را با ما دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر