coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

تصمیمات پلیس راهنمایی و رانندگی در خصوص تردد خودروها در روز انتخابات

معاون اجتماعی پلیس راهور تهران از تمهیدات جدیدی که پلیس راهنمایی و رانندگی در خصوص تردد خودروها در روز انتخابات در نظر گرفته، خبر داد.

بر اساس اعلام معاون اجتماعی پلیس راهور تهران، پلیس راهنمایی و رانندگی در خصوص تردد خودروها در روز انتخابات تمهیدات تازه ای در نظر گرفته . بر این اساس تردد وسایل نقلیه سنگین تا پایان روز جمعه در سطح شهر تهران ممنوع است.

بیشتر بخوانید: مبلغ سود مرحله دوم سهام عدالت با 30 درصد کاهش واریز شد

معاون اجتماعی پلیس راهور تهران در این باره توضیح داد:« از پنجشنبه شب و روز جمعه تا پایان زمان رای گیری، تردد کامیون‌ها و وسایل نقلیه سنگین در سطح شهر تهران ممنوع است.»

وی افزود:«  تردد موتورسیکلت های سنگین و خودروهایی که فاقد پلاک هستند نیز در این مدت ممنوع است و به صورت ویژه این ممنوعیت ها اعمال خواهد شد.»

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ بیان کرد: رانندگان وسایل نقلیه سنگین این هفته و در روزهای اعلامی به هیچ عنوان قصد ورود به شهر تهران را نداشته باشند زیرا همکاران بنده در ورودی های شهر مستقر بوده و از ورود وسایل نقلیه سنگین و کامیون ها خودداری می نمایند .»

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تردد خودروها در روز انتخابات چیست؟ لطفا دیدگاه خود را در بخش کامنت با تکراتو در میان بگذارید و اخبار روز را با ما دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر