coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

قوه قضائیه خودروهای مدل بالای کوروش کمپانی را توقیف کرد

همانطور که می‌دانید پرونده کلاهبرداری کوروش کمپانی پس از پیگیری های بسیار،همچنان باز است. اکنون سخنگوی قوه قضاییه از شناسایی و توقیف خودروهای مدل بالای کوروش کمپانی خبر داده است.

اصغر جهانگیر، سخنگوی قوه قضاییه درباره‌ی آخرین وضعیت پرونده کوروش کمپانی توضیح داد:«نکته اول این است که مردم مراقبت کنند که پول‌هایشان را دراختیار افرادی که نمی‌شناسند و اطلاعی از سوابق  آن‌ها نداریم، ندهند. دومین نکته این است که دستگاه قضایی تاکید دارد که اگر مردم در جریان کلاه برداری ضرر کردند در کوتاه‌ترین زمان حقوق خود را استیفا کنند.»

بیشتر بخوانید:آخرین وضعیت شاکیان پرونده کوروش کمپانی

او ادامه داد:«نکته‌ای که وجود دارد معمولا کسانی که به صورت هدفمند پول مردم را می‌گیرند ان میزان اموالی که از او به دست می‌آید جبران حقوق مالباخته مردم نمی‌شود. یکی از روش‌ها این است که به نسبت مالی که مردم از دست دادند استیفا شود.»

سخنگوی قوه قضاییه از شناسایی و توقیف خودروهای مدل بالای کوروش کمپانی خبر داد.او در این باره می‌گوید:«در خصوص کوروش کمپانی بیش از ۷۱۰۰ نفر با مطالبه بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان شکایت خود را تسلیم کردند. با پیگیری صورت گرفته املاکی در اصفهان از متهم شناسایی، تعدادی خودروی مدل بالا در امارات و کیش توقیف شده و با هماهنگی پلیس اینترپل موضوع دستگیری او را به جدی دنبال می‌کنیم.»

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر