coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

تاریخ عرضه نسخه پیشرو نوبیا Z60 اولترا و نوبیا Z60S پرو مشخص شد

مدت زیادی از معرفی نسخه پیشرو نوبیا Z60 اولترا می‌گذرد اما خوشبخاته بالاخره زمان عرضه این گوشی هوشمند مشخص شده است. بنابراین در روز سه‌شنبه، ۲۳ ژوئیه شاهد رونمایی از نسخه پیشرو نوبیا Z60 اولترا با چیپست اسنپدراگون 8 نسل 3 اورکلاک شده در چین هستیم.البته قرار است نوبیا Z60S پرو نیز به آن ملحق شود. انتظار می‌رود نسخه‌ی Z60 Ultra Leading Version سخت‌افزار مشابهی با نسخه‌ی معمولی Z60 Ultra را ارائه دهد، اما با چیپست Snapdragon 8 Gen 3 اورکلاک شده که دارای یک هسته‌ی CPU Cortex-X4 اصلی با سرعت 3.4 گیگاهرتز و GPU افزایش یافته‌ای به سرعت 1 گیگاهرتز است.


بیشتر بخوانید:


مشخصات نسخه پیشرو نوبیا Z60 اولترا و نوبیا Z60S پرو

Z60S پرو نیز در واقع کار خود را به عنوان جانشینی برای Z50S Pro که سال گذشته عرضه شد آغاز می‌کند. بنابراین انتظار می‌رود دوربین اصلی 35 میلی‌متری (50 مگاپیکسل) با سنسور IMX906 و OIS را ارائه ‌کند.

Nubia Z60 Ultra Leading Version
Nubia Z60 Ultra Leading Version

همچنین مشخص شد که نسخه چینی این دستگاه دارای لنز تله فوتو و فوق عریض، باتری 5100 میلی آمپر ساعتی با شارژ 80 واتی و ارتباط ماهواره ای دو طرفه خواهد بود.

به هرحال این تمام اطلاعاتی است که ما کنون درباره‌ی نسخه پیشرو نوبیا Z60 و هم گروهی‌اش نوبیا Z60S پرو می‌دانیم اما خبر خوب اینکه احتمالا هر دو به بازار های جهانی راه خواهند یافت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره نسخه پیشرو نوبیا Z60 اولترا و نوبیا Z60S پرو چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع:gsmarena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر