coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

خالق دروغین بیت کوین تحت تعقیب است

همانطور که می‌دانید هویت خالق حقیقی بیت کوین همچنان مثل یک راز باقی مانده.با این حال چندی پیش شخصی به نام کریگ رایت مدعی خلق بیت کوین شد.پس از بررسی های بسیار مشخص شد که این ادعا کذب است و اکنون خالق دروغین بیت کوین بخاطر شهادت دروغ و جعل اسناد تحت تعقیب قرار گرفته.

چندی پیش یک دانشمند استرالیایی به نام کریگ رایت مدعی شده بیت کوین را خلق کرده است.پس از اینکه مشخص شد این ادعا حقیقت ندارد پرونده او به دادسرا اجراع داده شد.قاضی دادگاه عالی بریتانیا جیمز ملور نیز تصمیم گرفت که پرونده خالق دروغین بیت کوین را در اختیار سازمان دادستانی سلطنتی (CPS) قرار دهد، سازمانی که بر پرونده‌های جنایی که توسط پلیس انگلیس و ولز بررسی می‌شود نظارت دارد.


بیشتر بخوانید:

رایت در واقع سعی داشت ثایت کند که بیت کوین را خلق کرده تا تمام حقوق معنوی پرطرفدارترین رمزارز جهان را تصاحب کند اما پس از اینکه دادگاه توانست با انتشار مدارکی دروغ های او را ثابت کند،رایت سکوت کرد تا مخترع بیت کوین، همان «ساتوشی ناکاموتو» ناشناخته باقی بماند.

به هرحال سازمان دادستانی سلطنتی اکنون در حال تحقیق است تا بداند که  آیا رایت باید به‌دلیل شهادت دروغ و جعل اسناد تحت تعقیب قرار بگیرد یا نه.تصمیم گیری در خصوص صدور حکم بازداشت و استرداد برای خالق دروغین بیت کوین نیز بر عهده این سازمان است.

قاضی ملور در این باره توضیح داد:«شواهد بسیار زیادی وجود دارد که نشان می‌دهد دکتر رایت نویسنده وایت‌پیپر بیت کوین نیست. تلاش‌های دکتر رایت برای اثبات اینکه او «ساتوشی ناکاموتو» است، نشان‌دهنده‌ی جدی‌ترین سوءاستفاده از روند قانونی این دادگاه است.»

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره خالق دروغین بیت کوین چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر