coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

بهترین اپلیکیشن های دوربین مدار بسته ؛ معرفی برترین برنامه‌ها برای گوشی‌های اندروید و آیفون

در این مطلب بهترین اپلیکیشن های دوربین مدار بسته را معرفی می‌کنیم که با استفاده از آنها می‌توانید بر دوربین‌های امنیتی نظارت داشته و آنها را کنترل کنید.

اپلیکیشن‌های دوربین مدار بسته نقش مهمی در سیستم‌های نظارتی و ارتقای امنیت منازل و محیط‌های مختلف دیگر دارند. با دانلود و نصب یکی از بهترین اپلیکیشن های دوربین مدار بسته می‌توانید از هر نقطه‌ای از جهان تصویر دوربین خودتان را روی گوشی مشاهده کنید و بدون نیاز به پرداخت هیچ هزینه اضافه‌ای، از همه قابلیت‌ها و امکانات دوربین مدار بسته خودتان استفاده کرده و تنظیمات آن را تغییر دهید.

در ادامه مطلب با تعدادی از بهترین اپلیکیشن‌های این حوزه برای دستگاه‌های اندروید و iOS همراه شما هستیم و مزایا و معایب هر کدام را به صورت کامل بررسی می‌کنیم تا گزینه مورد نظر را راحت‌تر انتخاب کنید.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید


بهترین اپلیکیشن های دوربین مدار بسته

با نصب یک دوربین مدار بسته می‌توانید از محیط کسب و کار یا منزل خودتان حفاظت کرده و خطر ورود افراد غیرمجاز را کاهش دهید. اما نصب خود دوربین مدار بسته اولین مرحله از نصب چنین سیستمی است چون باید یک راهکار انعطاف‌پذیر و راحت برای مدیریت و نظارت بر سیستم ویدیویی خودتان داشته باشید. با استفاده از بهترین اپلیکیشن های دوربین مدار بسته ، می‌توانید از هر نقطه‌ای از جهان تصویر دوربین را مشاهده کرده و به راحتی آن را کنترل کنید.

بهترین اپلیکیشن های دوربین مدار بسته
بهترین اپلیکیشن های دوربین مدار بسته

بعضی از این نرم افزارها امکان نظارت بر تعداد بی‌شماری دوربین امنیتی نصب شده در محل‌های مختلف را فراهم می‌کنند. چنین نرم افزارهایی نظارت از طریق دوربین مدار بسته را متحول کرده و اعلان‌ها و اطلاعات مفید را به شکل لحظه‌ای برای گوشی‌های هوشمند ارسال می‌کنند.

اگر قصد دانلود نرم افزار دوربین مدار بسته برای اندروید را دارید، این فهرست می‌تواند برای شما مفید باشد.

1. Ivideon

بهترین اپلیکیشن های دوربین مدار بسته

مزایا: امکان مشاهده پخش زنده از طریق وب و هر دستگاهی، پخش آنلاین صدا، ذخیره داده‌ها روی بستر ابر

معایب: نداشتن کلاینت لینوکس، قطعی جزئی اپلیکیشن

Ivideon یکی از بهترین اپلیکیشن های دوربین مدار بسته برای گوشی‌های اندروید است که سابقه خوبی در زمینه تولید تجهیزات و دوربین‌های امنیتی دارد. Ivideon قابلیت ارسال صدا را به روش آنلاین دارد. پخش زنده از طریق اینترنت در هر دستگاه و لوکیشینی هم با این نرم افزار ممکن است. همچنین می‌توانید از این نرم افزار به عنوان یک اپلیکیشن دوربین وای فای برای اندروید هم استفاده کنید.

با استفاده از این اپلیکیشن می‌توانید تصاویر را روی بستر ابر هم ذخیره و بازیابی کنید. بر خلاف سایر اپلیکیشن‌های امنیت خانگی برای اندروید، حتی در صورتی که مهاجمان فیلم‌های امنیتی روی دستگاه را از بین ببرند، شما از طریق بستر ابر به آنها دسترسی خواهید داشت.

بیشتر بخوانید

بهترین برنامه های ادیت ویدیو در آیفون

ویژگی های نسخه پریمیوم تلگرام

2. Reolink

بهترین اپلیکیشن های دوربین مدار بسته

مزایا: رزولوشن بالا، دید در شب بسیار خوب تا 190 فوت، تنظیم ساده بدون نیاز به پیکربندی، رابط کاربری کاربر پسند، هشدار تشخیص حرکت، قابلیت دسترسی از هر جایی از جمله دسترسی از راه دور و دسترسی محلی

معایب: تنها با دوربین و سیستم‌های امنیتی Reolink کار می‌کند.

Reolink یکی از بهترین اپلیکیشن های دوربین مدار بسته رایگان است. این نرم افزار، نیاز به پیکربندی نداشته و به صورت پلاگ اند پلی نصب می‌شود. Reolink به عنوان یکی از اپلیکیشن‌های رایگان دوربین مدار بسته به شما امکان می‌دهد که ویدیوهای زنده را از هر جا و در زمانی مشاهده کنید. در حال حاضر بیشتر از 2.5 میلیون کاربر در سطح جهان از این نرم افزار استفاده می‌کنند که از نظر بسیاری از کاربران بهترین اپلیکیشن دوربین مدار بسته محسوب می‌شود. می‌توانید Reolink را از سایت رسمی این نرم افزار یا گوگل پلی دانلود کنید.

3. Alfred

بهترین اپلیکیشن های دوربین مدار بسته

مزایا: رابط کاربری کاربرپسند، راحتی استفاده

معایب: مشکلات جزئی اپلیکیشن، کندی راه‌اندازی روی گوشی‌های قدیمی

Alfred از نظر راحتی استفاده، بهترین برنامه دوربین مدار بسته محسوب می‌شود. برای کار با این اپلیکیشن نیازی به طی کردن مراحل طولانی ثبت نام و لاگین ندارید. این اپلیکیشن طرح رنگی جالبی هم دارد که به احتمال زیاد نظر شما را جلب می‌کند.

Alfred، بهترین نرم افزار دوربین مدار بسته اندروید برای تبدیل گوشی به دوربین نظارتی است و با استفاده از آن می‌توانید فرمان‌های ساده را اجرا کنید. اگر یک گوشی قدیمی دارید، بهتر است از این نرم افزار استفاده کنید چون گوشی قدیمی شما را به یک دوربین مفید تبدیل می‌کند. این نرم افزار، رابط کاربری روان و طراحی بسیار زیبایی دارد و همانطور که اشاره شد، گوشی قدیمی شما را تبدیل به دوربین نظارتی می‌کند.

بیشتر بخوانید

بهترین برنامه های ساخت میم

بهترین برنامه های ساخت گیف در اندروید و iOS

4. iSecurity+

بهترین اپلیکیشن های دوربین مدار بسته

مزایا: تبدیل کردن کامپیوتر منزل به یک دوربین نظارتی، عکس گرفتن از استریم‌های ویدیویی

معایب: سرعت بسیار پایین واکنش و قطع شدن (گاهی اوقات)، از کار ایستادن در صورت ورود کامپیوتر به حالت Sleep

iSecurity+ یکی از بهترین اپلیکیشن‌های رایگان برای دوربین‌های مدار بسته است. با استفاده از این نرم افزار، می‌توانید تصویر زنده چند دوربین مختلف را مشاهده کنید. همچنین می‌توانید پخش زنده را با استفاده از دوربین و از طریق اینترنت 4G/3G یا وای فای هم ببینید. این اپلیکیشن دوربین امنیتی قابلیت کنترل فیزیکی را هم دارد و می‌توانید نرم افزار آن را روی چندین سرور نصب کنید.

5. Video Monitor

بهترین اپلیکیشن های دوربین مدار بسته

مزایا: تشخیص حرکت و ارسال اعلان از طریق ایمیل، دنبال کردن لوکیشن از طریق جی‌پی‌اس

معایب: قطع شدن (گاهی اوقات)، کندی راه‌اندازی

معرفی بهترین نرم افزار دوربین مدار بسته را با Video Monitor ادامه می‌دهیم که مخصوص اندروید است. این نرم افزار، رابط کاربری زیبا و ساده و کاربرپسندی دارد. در این اپلیکیشن می‌توانید نظارت ویدیویی را پیاده‌سازی کنید و به امکاناتی مثل پیدا کردن لوکیشن و تشخیص رویدادها هم دسترسی دارید. می‌توان گفت که این نرم افزار، بهترین اپلیکیشن دوربین مدار بسته با قابلیت اتصال وای فای است.

بیشتر بخوانید

بهترین اپلیکیشن های ورزشی

بهترین اپلیکیشن های سفری اندروید

6. Reolink

بهترین اپلیکیشن های دوربین مدار بسته

مزایا: رزولوشن بالا، راحتی استفاده، رابط کاربری کاربرپسند، سرعت بالا، تشخیص حرکت، قابلیت دسترسی در همه جا از جمله دسترسی راه دور و محلی

معایب: فقط با سیستم‌های امنیتی و دوربین‌های خود Reolink کار می‌کند.

Reolink یکی دیگر از بهترین اپلیکیشن های دوربین مدار بسته سازگار با iOS است. استفاده از رابط کاربری این نرم افزار راحت و دارای سرعت بالایی است. می‌توانید این نرم افزار را از طریق سایت رسمی آن یا اپ استور دانلود کنید که یک سیستم قدرتمند برای دوربین امنیتی منازل تشکیل می‌دهد.

Reolink بهترین نرم افزار انتقال تصویر دوربین مداربسته روی موبایل برای کاربران iOS و آیفون است که می‌توانند از آن برای نظارت بلادرنگ بر داخل منازل و فضاهای مختلف استفاده کنند.

7. Presence

بهترین اپلیکیشن های دوربین مدار بسته

مزایا: تبدیل گوشی‌های قدیمی به دوربین امنیتی، ضبط ویدیو و ارسال هشدار در صورت تشخیص حرکت، سازگار با چندین دستگاه مختلف

معایب: کند بودن سرعت هنگام راه‌اندازی، تنها 50 مگابایت فضای ابر برای ضبط تشخیص حرکت

بسیاری از کاربران از گوشی‌های iOS قدیمی خودشان استفاده نمی‌کنند اما می‌توانید از این برنامه انتقال تصویر دوربین مدار بسته برای تبدیل گوشی قدیمی خودتان به یک ابزار امنیت منزل استفاده کنید. با استفاده از این نرم افزار می‌توانید به صورت بلادرنگ بر ملک خودتان نظارت داشته باشید و هشدارها و اعلان‌های لازم را دریافت کنید.

بیشتر بخوانید

بهترین اپلیکیشن های مسیریابی خارجی و ایرانی

بهترین اپلیکیشن های دوست یابی خارجی و ایرانی

8. iSentry

بهترین اپلیکیشن های دوربین مدار بسته

مزایا: تبدیل کردن کامپیوتر به دوربین تحت وب، گرفتن عکس از استریم ویدیو، قابلیت استفاده با هر دوربین تحت وب

معایب: توقف عملکرد در صورت ورود کامپیوتر به حالت Sleep، کند بودن سرعت هنگام شروع به کار

iSentry یکی دیگر از بهترین اپلیکیشن های دوربین مدار بسته است که می‌توانید با استفاده از آن، کامپیوتر خودتان را به یک دوربین تحت وب تبدیل کنید. گاهی اوقات به هر دلیلی ممکن است نیاز باشد که مدتی از منزل خودتان دور باشید. در صورتی که نگران ایمنی و امنیت ملک خودتان هستید، می‌توانید از این برنامه وصل شدن به دوربین مدار بسته استفاده کنید. در صورتی که هر گونه فعالیتی در منزل شما شناسایی شود، عکس یا ویدیوهای مرتبط برای شما ارسال می‌شود.

9. AtHome

بهترین اپلیکیشن های دوربین مدار بسته

مزایا: راحتی استفاده، امکان دسترسی به دوربین در هر زمانی

معایب: توقف عملکرد در صورت ورود کامپیوتر به حالت Sleep، کند بودن سرعت هنگام شروع به کار

AtHome شباهت زیادی به iScentry دارد. می‌توانید از این نرم افزار امنیت منزل برای آیفون استفاده کرده و کامپیوتر خودتان را به یک دوربین تحت وب تبدیل کنید. کافیست دوربین را در محل مورد نظر از منزل نصب کنید تا نمای زنده را در دستگاه‌های iOS داشته باشید. اگر به دنبال یک برنامه دوربین مدار بسته روی گوشی با قابلیت شناسایی حرکات و ارسال هشدار هستید، حتماً AtHome را در نظر داشته باشید.

بیشتر بخوانید

بهترین اپلیکیشن های مدیتیشن خارجی و ایرانی

بهترین موزیک پلیرهای اندروید

10. Alarm.com

بهترین اپلیکیشن های دوربین مدار بسته

مزایا: تشخیص حرکت، امکان مشاهده ویدیوهای زنده از هر جا، راحتی استفاده

معایب: کند بودن سرعت هنگام شروع به کار، مصرف زیاد حافظه حین استفاده

معرفی بهترین اپلیکیشن های دوربین مدار بسته را با Alarm.com به پایان می‌بریم. این اپلیکیشن ساده و کارآمد، به کاربران امکان می‌دهد که فضای داخل منزل خودشان را تحت نظر داشته باشند. با استفاده از نسخه آیفون Alarm.com می‌توانید به سیستم امنیت منزل خودتان متصل شده و همه قسمت‌های منزل را از راه دور تحت نظر داشته باشید.

جمع‌بندی

بدون شک، با انتخاب یکی از بهترین اپلیکیشن های دوربین مدار بسته می‌توانید امنیت منزل یا محیط کارتان را افزایش دهید. با استفاده از چنین نرم افزارهایی، در صورت مشاهده هر گونه فعالیت و تحرکی در محیط مورد نظر، اعلان و هشدار دریافت می‌کنید و می‌توانید از راه دور منزل یا محیط کارتان را تحت نظارت داشته باشید. امیدواریم که این مطلب به شما برای انتخاب بهترین نرم افزار دوربین مدار بسته iOS و اندروید کمک کرده باشد.

سوالات پرتکرار

بهترین برنامه دوربین مدار بسته چیست؟

انتخاب نرم افزار دوربین مدار بسته بستگی به مدل و برند سیستم دوربین شما دارد. خیلی از شرکت‌ها یکسری اپلیکیشن اختصاصی برای دوربین‌های خودشان دارند مثل Reolink، Arlo، Wyze cam و Ring. در عین حال می‌توانید از نرم افزارهای دیگری مثل Blue Iris و iSpy هم استفاده کنید.

آیا اپلیکیشنی برای تشخیص دوربین مخفی در منازل هست؟

نرم افزارهایی هستند که ادعا می‌کنند قابلیت تشخیص صداها یا دیدن دوربین‌های مخفی در منازل را دارند؛ مثل Hidden Camera Finder. اما چنین نرم افزارهایی همیشه عملکرد مطمئنی ندارند.

بهترین نرم افزار تبدیل گوشی به دوربین امنیتی چیست؟

Alfred یکی از بهترین نرم افزارهای تبدیل گوشی به دوربین امنیتی است. می‌توانید این نرم افزار را روی گوشی‌های اندروید یا آیفون قدیمی یا جدید نصب کنید.

بیشتر بخوانید

نظر شما درباره بهترین اپلیکیشن های دوربین مدار بسته چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو و سایر کاربران به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر