coinex
otetmarket
propification.com

بهترین برنامه گذاشتن آهنگ روی ویدیو و عکس برای اندروید و آیفون

با استفاده از بهترین برنامه گذاشتن آهنگ روی ویدیو و عکس می‌توانید جلوه‌ای حرفه‌ای‌تر به ویدیوها داده و با استفاده از موزیک‌های روز مخاطبان بیشتری جلب کنید.

امروزه ویدیوها در پلتفرم‌های مختلف از جمله یوتیوب، فیسبوک، اینستاگرام و غیره مخاطبان زیادی دارند. یکی از دلایل محبوبیت چشمگیر محتوای ویدیویی این است که می‌توان با انتشار ویدیو، پیام‌هایی خلاقانه را در حداقل زمان ممکن به مخاطبان رساند؛ طوری که بلافاصله توجه مخاطب را به خود جلب کنند.

قطعاً ویدیو بدون صدا و موزیک مناسب نمی‌تواند تأثیر چشمگیری بر مخاطبان داشته باشد. موزیک‌های مناسب می‌توانند ویدیوها را برجسته‌تر و جذاب‌تر کنند و به همین دلیل، ده‌ها نرم افزار مختلف برای اضافه کردن موسیقی به ویدیو طراحی شده‌اند. حتی موزیک‌های پس زمینه ظریف و ملایم هم می‌توانند ویدیوها را مؤثرتر و قابل ارایه‌تر کنند. همچنین، هر یک از انواع موزیک می‌تواند جذابیت احساسی خاص خود را داشته باشند و مخاطبان را به شیوه‌ای متفاوت‌تر جذب کنند.

با توجه به اهمیت چنین نرم افزارهایی، در ادامه مطلب با بهترین گزینه‌های این حوزه همراه شما هستیم تا بهترین برنامه گذاشتن آهنگ روی ویدیو را راحت‌تر انتخاب کنید.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید


بهترین برنامه گذاشتن آهنگ روی ویدیو

همانطور که اشاره شد، امروزه به غیر از یوتیوب شبکه‌های اجتماعی دیگری مثل اینستاگرام و توییتر هم امکان انتشار ویدیو را فراهم کرده‌اند. پیشرفت چشمگیر تکنولوژی گوشی‌های هوشمند هم امکان ضبط ویدیوهای باکیفیت و ادیت حرفه‌ای ویدیوها را روی گوشی فراهم کرده است. حتی این اپلیکیشن‌ها به شکل کاملاً روان با شبکه‌های اجتماعی ادغام شده‌اند تا بتوانید ویدیوهای نهایی را مستقیماً منتشر کنید.

بهترین برنامه گذاشتن آهنگ روی ویدیو
بهترین برنامه گذاشتن آهنگ روی ویدیو

با وجود این پیشرفت‌ها، هنوز هم پیدا کردن بهترین اپلیکیشن گذاشتن آهنگ روی عکس برای بسیاری از افراد سخت است اما این مطلب به شما برای پیدا کردن چنین نرم افزارهایی کمک می‌کند. با استفاده از برنامه گذاشتن آهنگ روی عکس می‌توانید موزیک‌های پرطرفدار روز یا سایر انواع موزیک‌های مناسب را به ویدیوهای خودتان اضافه کنید تا جذابیت بیشتری پیدا کنند. با استفاده از این نرم افزارها، اضافه کردن موسیقی به عکس و فیلم به راحتی انجام می‌شود.

1. Wondershare UniConverter

بهترین برنامه گذاشتن آهنگ روی ویدیو

  • سازگار با: ویندوز و مک
  • مزایا: دارای راهنمای جامع و مفید، یک ابزار چند در یک با قابلیت‌های ویرایش ویدیو و صدا، پشتیبانی از بیشتر از هزار فرمت صوتی و ویدیویی
  • معایب: نداشتن نسخه موبایل

معرفی بهترین برنامه گذاشتن آهنگ روی ویدیو را با Wondershare UniConverter شروع می‌کنیم که بسیاری از افراد حرفه‌ای از آن برای اضافه کردن آهنگ به فیلم استفاده می‌کنند. این ابزار، گزینه‌های زیادی برای اضافه کردن موزیک پیش زمینه در اختیار شما قرار می‌دهد.

با استفاده از Wondershare UniConverter می‌توانید برای افزایش سرعت، موزیک‌ها را به صورت دسته‌ای به فیلم مورد نظرتان اضافه کنید. این ابزار قابلیت تقویت صدای انسان را هم در ترک‌های صوتی دارد تا صدای گوینده دقت و وضوح بیشتری پیدا کند. همچنین با استفاده از Wondershare UniConverter می‌توانید قسمت شروع یا انتهای موزیک را محو کنید تا به تدریج صدای موزیک اضافه یا حذف شود. اگر صدای موزیک مورد نظر شما شامل صداهای اضافه و ناخواسته است، Wondershare UniConverter امکان حذف این صدا‌ها را برای شما فراهم می‌کند. همچنین حین ادیت و اضافه کردن صدا به ویدیو، می‌توانید خروجی و میزان پیشرفت کار را روی صفحه مشاهده کنید. همه این قابلیت‌ها Wondershare UniConverter را تبدیل به بهترین برنامه گذاشتن آهنگ روی عکس کرده‌اند.

بیشتر بخوانید

آموزش ادیت ویدیو در آیفون

راهکارهای افزایش بازدید ویدیو در اینستاگرام

2. Movavi Video Editor

بهترین برنامه گذاشتن آهنگ روی ویدیو
گذاشتن آهنگ روی فیلم با کیفیت بالا
  • سازگار با: ویندوز و مک
  • مزایا: رابط کاربری کاربرپسند و ارایه توضیحات کامل برای همه قابلیت‌ها، امکان ویرایش موزیک به شکل دلخواه، قابلیت دنبال کردن حرکت برای اضافه کردن موزیک بر اساس حرکات موجود در ویدیو
  • معایب: کند بودن فرایند پردازش و گذاشتن آهنگ روی فیلم با کیفیت بالا

Movavi یکی دیگر از ابزارهای اضافه کردن موسیقی به فیلم با قابلیت‌های متنوع برای درج و ویرایش موزیک در ویدیوها است. کاربران غیرحرفه‌ای هم می‌توانند از Movavi برای اضافه کردن آهنگ به ویدیو طی چند گام ساده استفاده کنند. همچنین، می‌توانید نتیجه نهایی کار را با کیفیت بسیار بالا دریافت کنید.

این ابزار، دارای مجموعه‌ای از آهنگ‌های پرطرفدار است که می‌توانید آزادانه آنها را روی ویدیوی مورد نظرتان بسازید. Movavi به شما امکان می‌دهد که ترک‌های صوتی باکیفیت را روی پروژه‌های تصویری خودتان درج کنید. همچنین می‌توانید این موزیک‌ها را دانلود کنید تا در آینده برای پروژه‌های بعدی از آنها استفاده کنید.

این ابزار فوق العاده مفید، به شما امکان می‌دهد که جلوه‌های صوتی مختلف را به ویدیوها اضافه کنید. کاربرانی که طرح اشتراک Movavi را تهیه کنند، به آهنگ‌هایی که حق کپی مخصوص دارند دسترسی خواهند داشت. اگر به دنبال بهترین نرم افزار گذاشتن آهنگ روی ویدیو هستید، به هیچ وجه Movavi را فراموش نکنید.

3. VLC

بهترین برنامه گذاشتن آهنگ روی ویدیو

  • سازگار با: ویندوز و مک
  • مزایا: کاملاً رایگان، عدم نیاز به نصب کدک‌های اضافه، پشتیبانی از چندین فرمت صوتی و تصویری، امکان استفاده از طریق میانبرهای صفحه کلید
  • معایب: ممکن است پیدا کردن موزیک در کتابخانه کامپیوترتان سخت باشد.

از نظر خیلی از کاربران، VLC بهترین برنامه گذاشتن آهنگ روی ویدیو است چون این نرم افزار با همه دستگاه‌های اندروید و iOS به خوبی کار می‌کند. بعلاوه، می‌توانید بدون هیچ وقفه و تبلیغاتی از VLC استفاده کنید. در این اپلیکیشن به انواع جلوه‌های صوتی دسترسی دارید از جمله اکولایزری که می‌تواند یکسری از فرکانس‌های خاص را تقویت یا تضعیف کند.

با استفاده از قابلیت فشرده سازی صدای این نرم افزار می‌توانید حداکثر میزان بلندی صداها را تنظیم کنید. همچنین، این ابزار یک قابلیت متفاوت و خاص برای نرمالسازی صدا دارد که می‌تواند از آسیب رسیدن به گوش جلوگیری کند.

یکی دیگر از قابلیت‌های VLC، امکان تکرار بخش دلخواه موزیک است. قابلیت بعدی این ابزار، spatializer است که با استفاده از آن می‌توانید اسلایدرهای دلخواه را کشیده و تنظیم کنید تا کیفیت صدا افزایش پیدا کند. همه این قابلیت‌ها و امکانات VLC را برای خیلی از کاربردها تبدیل به بهترین نرم افزار گذاشتن آهنگ روی عکس کرده‌اند.

بیشتر بخوانید

بهترین نرم افزارهای ویرایش ویدیو رایگان

بهترین برنامه های تبدیل عکس به متن

4. iMovie

بهترین برنامه گذاشتن آهنگ روی ویدیو
بهترین نرم افزار میکس عکس با آهنگ
  • سازگار با: مک
  • مزایا: خلوت بودن و راحتی استفاده از رابط کاربری، وجود جلوه‌های صوتی حرفه‌ای در نسخه رایگان، بالا بودن سرعت پردازش
  • معایب: محدودیت فرمت‌های صوتی تحت پشتیبانی، نداشتن بعضی از قابلیت‌های پیشرفته ویرایش صدا

iMovie یکی دیگر از ابزارهای اضافه کردن آهنگ به عکس و فیلم است که فرمت‌های صوتی مثل AC3، AAC، WMA، MP3 و غیره را تشخیص می‌دهد. پس از اضافه کردن موزیک به ویدیو، می‌توانید آن را مستقیماً در پلتفرم‌هایی مثل فیسبوک و یوتیوب منتشر کنید.

این نرم افزار هم یک ابزار میکس آهنگ روی فیلم دارد که با استفاده از آن می‌توانید صدای هر ترک صوتی را به صورت مجزا و مستقل تنظیم کنید. همچنین، می‌توانید با افزایش شدت صدا به روش دستی، صدای موسیقی پس زمینه را تقویت کنید. این نرم افزار یک رابط کاربری مفید دارد که امکان افزایش سرعت پخش صدا را فراهم می‌کند.

با استفاده از iMoive می‌توانید به راحتی ترک‌های صوتی را تقسیم یا ترکیب کنید. یکی دیگر از قابلیت‌های iMoive، امکان پخش همزمان صدای قرار گرفته روی کلیپ و موزیک پس زمینه است. با توجه به این قابلیت‌ها، می‌توان iMoive را به عنوان بهترین نرم افزار میکس عکس با آهنگ در نظر گرفت.

5. Shotcut

بهترین برنامه گذاشتن آهنگ روی ویدیو

  • سازگار با: ویندوز و مک
  • مزایا: امکان استخراج و استفاده سریع و آسان از ترک‌های صوتی باکیفیت، تنوع چشمگیر قابلیت‌های ویرایش صدا
  • معایب: امکان انتشار مستقیم ویدیوی ویرایش شده در پلتفرم‌هایی مثل فیسبوک وجود ندارد.

اگر در جستجوی بهترین برنامه گذاشتن آهنگ روی ویدیو هستید، حتماً Shotcut را امتحان کنید. این ابزار قابلیت‌های متنوعی برای ویرایش صدا و ویدیو دارد از جمله یکسری قابلیت بسیار پیشرفته که راهنمای مفیدی هم برای آنها ارایه شده است.

با استفاده از Shotcut می‌توانید موزیک را به روش تخصصی ویرایش کرده و به فیلترهایی مثل bandpass، downmix و غیره دسترسی داشته باشید. Shotcut یک مولد صدا هم برای تولید ملودی‌های مختلف دارد و می‌توانید از الگوهایی مثل محو شدن صدا استفاده کنید یا صداها را برای حالت تک اسپیکره یا استریو ویرایش کنید.

بیشتر بخوانید

بهترین برنامه های ادیت ویدیو در آیفون

بهترین هوش مصنوعی برای ساخت ویدیو

6. QuickTime

بهترین برنامه گذاشتن آهنگ روی ویدیو
بهترین برنامه گذاشتن آهنگ روی ویدیو
  • سازگار با: مک
  • مزایا: امکان پخش ترک‌های صوتی به روش دلخواه، سازگار با مک و طراحی مناسب برای iOS، امکان ضبط تصویر همراه با ترک صوتی
  • معایب: نداشتن قابلیت‌های مدرن و پیشرفته برای ویرایش صدا، عدم تشخیص بسیاری از فرمت‌های صوتی پرکاربرد

QuickTime یکی دیگر از نرم افزارهای سازگار با مک برای اضافه کردن آهنگ به فیلم است. این نرم افزار همه امکانات ابتدایی مورد نیاز برای کاربران iOS را در اختیار آنها قرار می‌دهد تا صداها را با کیفیت مناسب ویرایش کنند.

در QuickTime می‌توانید کلیپ‌های صوتی را تنها با چند کلیک برش بزنید. پس از ضبط هم می‌توانید با تنظیم گفتار و فرکانس صدا، کیفیت آن را تقویت کنید. QuickTime یک میکروفون هم برای ضبط صدا دارد و می‌توانید موزیک یا صدا را از ویدیوها استخراج کرده و در آینده استفاده کنید. یکی دیگر از قابلیت‌های QuickTime، امکان هم پوشانی دو ترک صوتی با جابجایی فایل‌های صوتی است.

با در نظر گرفتن این قابلیت‌ها، QuickTime می‌تواند برای کاربران iOS بهترین اپلیکیشن گذاشتن آهنگ روی ویدیو باشد.

7. VSDC Video Editor

بهترین برنامه گذاشتن آهنگ روی ویدیو

  • سازگار با: ویندوز
  • مزایا: رایگان بودن، داشتن انواع فیلترهای هوش مصنوعی، عدم درج واترمارک روی تصویر
  • معایب: عدم پخش پیش نمایش تمام صفحه نتیجه نهایی، رابط کاربری باید خلوت‌تر و پیشرفته‌تر شود.

VSDC یک نرم افزار آفلاین برای اضافه کردن موسیقی به فیلم با قابلیت تغییر حالت پخش صدا و امکانات مختلف دیگر است. این ابزار با داشتن رابط کاربری مرتب و خلوت که استفاده از آن بسیار راحت است، گزینه خوبی برای کاربران مبتدی محسوب می‌شود. همچنین می‌توانید پروژه‌های رزولوشن بالا را در این ابزار با سرعت مناسب ویرایش کنید.

در VSDC امکان تبدیل فرمت‌های صوتی را به روشی آسان دارید و این ابزار از انواع فرمت‌های صوتی پرکاربرد پشتیبانی می‌کند. می‌توانید صدا و ویدیوهای ویرایش شده را با کیفیت بالا برای پلتفرم‌های مختلف استخراج کنید. این ابزار یک گراف صوتی هم برای ویرایش دقیق در اختیار شما قرار می‌دهد.

همچنین، با استفاده از VSDC می‌توانید قطعاتی از کلیپ‌های صوتی را حذف کرده و فایل ویرایش شده را روی دستگاه ذخیره کنید. اگر به دنبال بهترین اپلیکیشن گذاشتن آهنگ روی فیلم به روش آفلاین هستید، VSDC را در نظر داشته باشید.

بیشتر بخوانید

بهترین نرم افزار برای طراحی لوگو

بهترین شبیه ساز اندروید

8. EaseUS Video Editor

بهترین برنامه گذاشتن آهنگ روی ویدیو
نرم افزار گذاشتن آهنگ روی ویدیو
  • سازگار با: ویندوز
  • مزایا: رابط کاربری ساده، داشتن انواع جلوه‌های صوتی
  • معایب: قیمت نسبتاً بالا، پیچیدگی روش پرداخت

معرفی بهترین نرم افزار گذاشتن آهنگ روی فیلم را با EaseUS ادامه می‌دهیم. EaseUS یک نرم افزار بسیار مفید برای ویرایش و اضافه کردن آهنگ به ویدیو است که از بیشتر از 100 فرمت فایل صوتی مختلف پشتیبانی می‌کند. این نرم افزار، یکسری قابلیت پیشرفته و همچنین ساده برای ویرایش صدا و اضافه کردن موزیک به ویدیوها دارد.

EaseUS امکان استفاده از موزیک‌های پرطرفدار روز را به عنوان صدای پس زمینه فراهم می‌کند. با استفاده از این ابزار، می‌توانید نویز پس زمینه را کاهش دهید و کلیپ‌های صوتی را از منابع مختلف به ویدیو اضافه کنید. همچنین، می‌توانید اطلاعات دلخواه را هم به فایل‌های صوتی اضافه کنید.

9. PowerDirector

بهترین برنامه گذاشتن آهنگ روی ویدیو

  • مزایا: تنوع قابلیت‌های صوتی، کتابخانه موزیک غنی، امکان دسترسی به مجموعه صوتی متا، ادیت راحت برای افراد مبتدی و حرفه‌ای، رایگان، قابلیت ویرایش چند ترک با رزولوشن بالا

PowerDirector یکی دیگر از بهترین ابزارهای ادیت ویدیو با قابلیت ادیت با کیفیت 4K، ادیت چند ترک و ویرایش ترک‌های صوتی است. این نرم افزار از ویدیوهای مختلف پشتیبانی کرده و به کاربران امکان می‌دهد که به راحتی موزیک‌های دلخواهشان را به ویدیوها اضافه کنند.

PowerDirector برای اضافه کردن موسیقی به ویدیو هم بسیار مفید است چون قابلیت‌های مفید و حرفه‌ای زیادی دارد. مثلاً در این نرم افزار، یک منبع موزیک با 17 نوع موسیقی مختلف وجود دارد که می‌توانید گزینه دلخواه را از بین آنها انتخاب کنید. همچنین، امکان استفاده مستقیم از موزیک‌های مجموعه Meta Sound هم در این نرم افزار وجود دارد. کاربرپسندی، امکانات متنوع و قابلیت انجام کارهای پیچیده طی مراحلی ساده، Meta Sound را برای بسیاری از کاربردها تبدیل به بهترین برنامه گذاشتن آهنگ روی ویدیو کرده‌اند.

بیشتر بخوانید

پردانلودترین اپلیکیشن های سال 2024

پردانلودترین اپلیکیشن های سال 2023

10. KineMaster

بهترین برنامه گذاشتن آهنگ روی ویدیو
بهترین برنامه گذاشتن آهنگ روی ویدیو
  • مزایا: کنترل دقیق ادیت، دانلود رایگان

KineMaster یکی دیگر از ابزارهای ویرایش ویدیو با کیفیت 4K است که امکان برش زدن فریم به فریم و تنظیم دقیق ویدیوها را فراهم می‌کند. با استفاده از این ابزار، می‌توانید به راحتی موزیک را به ویدیو اضافه کنید چون ترک‌های صوتی تفکیک می‌شوند. این اپلیکیشن هم قابلیت‌هایی مثل تغییر حالت پخش صدا، کروماکی، تنظیم رنگ و غیره دارد که همگی از طریق یک رابط کاربری کاربرپسند و مفید در اختیار شما قرار می‌گیرند.

با استفاده از این قابلیت‌های ویرایشی، کاربران می‌توانند به راحتی به خروجی دلخواهشان برسند. اما KineMaster صفحه تایم لاین ندارد؛ در نتیجه کلیپ‌های دارای همپوشانی روی یکدیگر نمایش داده شده و مهارت پیدا کردن در ادیت آنها نیاز به تمرین دارد.

11. InShot

بهترین برنامه گذاشتن آهنگ روی ویدیو

  • مزایا: کاربرپسند، مناسب برای تیک تاک و اینستاگرام، رایگان

اگر در جستجوی بهترین برنامه گذاشتن آهنگ روی ویدیو باشید، به احتمال زیاد با InShot برخورد خواهید داشت. این نرم افزار برای اضافه کردن صدا به ویدیو و همچنین تولید ویدیو جهت انتشار در شبکه‌های اجتماعی کاربرد زیادی دارد. با استفاده از InShot به قابلیت‌هایی مثل تنظیم سرعت دسترسی دارید که در خیلی از اپلیکیشن‌ها وجود ندارند.

InShot امکان ویرایش ویدیو و تصاویر را فراهم کرده و به همین دلیل برای تولید محتوای شبکه‌های اجتماعی مثل تیک تاک و اینستاگرام بسیار مفید است. حتی کاربران حرفه‌ای و مجرب‌تر هم می‌توانند از رابط کاربری مفید و کاربرپسند InShot لذت ببرند. اما این نرم افزار فاقد قابلیت‌هایی مثل ادیت 4K یا ادیت همزمان چند ترک است و از این نظر برای کاربران حرفه‌ای چندان مناسب نیست.

بیشتر بخوانید

ویژگی های نسخه پریمیوم تلگرام

بررسی ویژگی های iOS 17

12. Filmmaker Pro

بهترین برنامه گذاشتن آهنگ روی ویدیو
گذاشتن آهنگ روی فیلم با کیفیت بالا
  • مزایا: صفحه سبز ادیت، 30 فیلتر، 17 روش تغییر صدا و 200 فونت مختلف، قابلیت تنظیم میزان بلندی هر صدا

معرفی بهترین برنامه گذاشتن آهنگ روی ویدیو را با Filmmaker Pro به پایان می‌بریم که امکان تولید آسان ویدیو را با ادیت‌های حرفه‌ای فراهم می‌کند. این نرم افزار، مجموعه‌ای وسیع از امکانات مفید را در اختیار شما قرار می‌دهد از جمله ویرایش کروماکی.

در این نرم افزار قابلیت ویرایش چند ترک وجود دارد اما Filmmaker Pro از قابلیت ویرایش ویدیوی 4K، بیشتر از 30 فیلتر مختلف و 17 روش تغییر حالت پخش صدا پشتیبانی می‌کند. این اپلیکیشن، یک ابزار سنجش صدا هم برای اضافه کردن راحت صدای گوینده دارد. اما برای دسترسی به بعضی از قابلیت‌ها، باید پرداخت درون برنامه‌ای ماهیانه یا سالیانه انجام دهید که واترمارک‌ها را حذف کرده و امکانات بیشتری را در اختیار شما قرار می‌دهد.

اضافه کردن صدا به ویدیوها به صورت دسته‌ای و آسان

با استفاده از قابلیت اضافه کردن صدا به ویدیوها به روش دسته‌ای، می‌توانید در انرژی و وقت انجام این کار صرفه جویی کنید. در ادامه، روش انجام این کار را با Wondershare UniConverter توضیح می‌دهیم.

1. نرم افزار Wondershare UniConverter را روی کامپیوتر اجرا و باز کرده و سپس قسمت Video Editor را انتخاب کنید.

بهترین برنامه گذاشتن آهنگ روی ویدیو

2. روی دکمه Add Files ضربه زده و همه ویدیوهای مورد نظر را یک به یک وارد کنید.

بهترین برنامه گذاشتن آهنگ روی ویدیو

3. پس از بارگذاری ویدیوها، برای اضافه کردن موزیک به هر ویدیو، گزینه Add audio track را انتخاب کنید. به همین ترتیب، ترک‌های صوتی را به هر ویدیوی بارگذاری شده اضافه کنید.

بهترین برنامه گذاشتن آهنگ روی ویدیو

4. پس از اضافه کردن ترک‌های صوتی، فرمت و محل ذخیره فایل نهایی را مشخص کنید. حالا برای اضافه کردن ترک‌های صوتی به ویدیوها به صورت دسته‌ای، روی Start All کلیک کنید. فایل‌ها را ذخیره کنید و با رفتن به تب Finished نتایج نهایی را ببینید.

بهترین برنامه گذاشتن آهنگ روی ویدیو

جمع‌بندی

موزیک و ترک‌های صوتی می‌توانند جذابیت ویدیوها را افزایش داده و به جلب هر چه بیشتر توجه مخاطبان کمک کنند. با انتخاب موزیک مناسب برای ویدیوها، می‌توانید جذابیت و جلوه حرفه‌ای آنها را افزایش دهید. امیدواریم که این مطلب به شما برای انتخاب بهترین برنامه گذاشتن آهنگ روی ویدیو کمک کرده باشد.

سوالات پرتکرار

چگونه به یک ویدیوی صدادار، موزیک اضافه کنیم؟

برای انجام این کار می‌توانید از قابلیت حذف صدای ویدیوها در UniConverter استفاده کنید. کافیست پس از بارگذاری ویدیو، صدای ویدیو را در این ابزار حذف کرده و ترک دلخواه را به آن اضافه کنید.

چگونه صدا و ویدیو را با یک ابزار آنلاین ترکیب کنیم؟

برای اضافه کردن ترک صوتی به ویدیو به روش آنلاین، می‌توانید از Media.io استفاده کنید.

چگونه می‌توان در آیفون به ویدیوها صدا اضافه کرد؟

PowerDirector را دانلود کرده، روی New Project کلیک کرده و ویدیوی مورد نظر را وارد کنید. حالا روی Audio ضربه بزنید. موزیک را برش زده و ویدیوی نهایی را استخراج کنید.

بیشتر بخوانید

نظر شما درباره بهترین برنامه گذاشتن آهنگ روی ویدیو چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو و سایر کاربران به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر