coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

گلکسی M05 و گلکسی F05 سامسونگ گواهی BIS هند را دریافت کردند؛ عرضه نزدیک است

گلکسی M05 و گلکسی F05 سامسونگ گواهی BIS هند را دریافت کرده‌اند و به زودی به عنوان جانشین گوشی‌های گلکسی F04 و گلکسی M04 وارد بازار خواهند شد.

سامسونگ در حال آماده شدن برای گسترش خط تولید گوشی‌های هوشمند ارزان قیمت خود در هند است. اخیرا نیز دو گوشی جدید از این شرکت با شماره مدل‌های SM-E055F/DS و SM-M055F/DS در مرجع صدور گواهی BIS ظاهر شده‌اند که گمان می‌رود به ترتیب Galaxy F05 و Galaxy M05 باشند. آن‌طور که پیداست، هر دو دستگاه از دو سیم‌کارت پشتیبانی خواهند کرد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


گواهی BIS گلکسی M05 و گلکسی F05

انتظار می‌رود که Galaxy M05 و Galaxy F05 جانشین گوشی‌های محبوب گلکسی F04 و گلکسی M04 در بازار شوند. متاسفانه هنوز جزئیات زیادی درباره مشخصات این دو گوشی در دست نیست، با این حال، ارتقاهای پیش‌بینی شده شامل عملکرد بهبود یافته و قیمت بالاتر در مقایسه با نسخه‌های قبلی می‌شود. در ادامه برای آشنایی بیشتر با آنچه که در راه است، مروری بر مشخصات گوشی سامسونگ گلکسی M04 خواهیم داشت.

گلکسی M05

مشخصات گلکسی M04 سامسونگ

گوشی Galaxy M04 دارای یک صفحه نمایش 6.5 اینچی PLS LCD با وضوح 720 در 1600 پیکسل (HD +) است. دوربین سلفی این گوشی وضوح 5 مگاپیکسلی را ارائه می‌دهد، در حالی که در پنل پشتی یک دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی، یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی و یک فلاش LED قرار گرفته است. این گوشی از پردازنده هلیو P35 مدیاتک قدرت می‌گیرد که با 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی جفت شده است.

گلکسی M05
Samsung Galaxy M04

شایان ذکر است که یک اسلات کارت حافظه میکرواس‌دی نیز در نظر گرفته شده تا جای کافی برای فضای ذخیره‌سازی بیشتر در اختیار کاربران باشد. بخش نرم افزار این گوشی روی سیستم‌عامل اندروید 12 و رابط کاربری OneUI اجرا می‌شود و سامسونگ ارتقای سیستم‌عامل تا اندروید 14 را به مدت 2 سال تضمین کرده است.

منبع تغذیه این دستگاه یک باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی است که از شارژ 10 واتی پشتیبانی می‌کند. گزینه‌های اتصالی نیز شامل دو سیم‌کارت، شبکه اتصالی 4G VoLTE، وای‌فای، بلوتوث، GPS، پورت USB تایپ C و جک هدفون 3.5 میلی‌متری می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره دو گوشی اقتصادی گلکسی M05 و گلکسی F05 سامسونگ چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر