coinex
otetmarket
propification.com

اپلیکیشن محبوب واتساپ قابلیت واکنش لایک برای وضعیت‌ها را آزمایش می‌کند

واتساپ در حال آزمایش قابلیت واکنش لایک برای وضعیت‌ها در اندروید و قابلیت مسدود کردن پیام‌ها از حساب‌های ناشناس است.

واتساپ طی چند ماه گذشته روی ویژگی واکنش سریع برای به‌روزرسانی‌های وضعیت کار کرده و به نظر می‌رسد انتشار عمومی این ویژگی نزدیک باشد؛ چراکه این پلتفرم متعلق به متا شروع به آزمایش آن در اندروید با نسخه بتا 2.24.17.21 اپلیکیشن کرده است.


بیشتر بخوانید:


قابلیت واکنش لایک برای وضعیت‌ها چگونه عمل می‌کند؟

کاربران هنگام مشاهده وضعیت (Status) یک دکمه لایک به شکل قلب در کنار جعبه متن پاسخ خواهند دید که به آن‌ها اجازه می‌دهد وضعیت را لایک کنند. وقتی کسی به وضعیت شما با لایک واکنش نشان دهد مشابه استوری‌های ایستاگرام آن را در لیست بازدیدکنندگان وضعیت مشاهده خواهید کرد. همچنین واتساپ به کاربران اجازه می‌دهد که تصمیم بگیرند آیا می‌خواهند برای این واکنش‌های لایک اعلان دریافت کنند یا خیر.

 

ویژگی دیگری که واتساپ در حال توسعه آن است، بر امنیت و حریم خصوصی کاربران تمرکز دارد. این ویژگی به کاربران اجازه می‌دهد پیام‌ها از حساب‌های ناشناس را مسدود کنند. با فعال کردن این ویژگی، واتساپ به طور خودکار پیام‌های حساب‌های ناشناسی که از حجم معینی فراتر می‌روند را مسدود خواهد کرد.

این ویژگی جدید حتی برای کاربران بتا در حال حاضر غیر قابل پخش و دور از دسترس است. به طور قطع مشخص نیست که چقدر دیگر طول می‌کشد تا اپلیکیشن واتساپ این ویژگی و آیدیت جدید را رونمایی بکند.

بیشتر بخوانبد:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر