coinex
otetmarket
propification.com

گوشی جدید میزو در راه است؛ هر آنچه که درباره این گوشی هوشمند می‌دانیم

به زودی شاهد عرضه گوشی جدید میزو به بازار خواهیم بود. این گوشی احتمالا در بسیاری از مشخصات مشابه میزو 21 نوت خواهد بود.

شایعه شده است که برند میزو در حال کار بر روی یک گوشی هوشمند جدید است. حال، کارشناسان وب‌سایت Gizmochina این گوشی هوشمند را در پایگاه داده و اطلاعات IMEI شناسایی کرده‌اند. متاسفانه در حال حاضر تنها چیزی که درباره این گوشی فاش شده، شماره مدل آن است که در ادامه به آن اشاره می‌کنیم. با این حال، از روی شماره مدل می‌توان حدس‌هایی درباره سایر مشخصات این دستگاه داشت.

راهنمای خرید تکراتو


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات گوشی جدید میزو

بر اساس اطلاعات موجود در پایگاه داده و اطلاعات IMEI، گوشی جدید برند میزو دارای شماره مدل M469Q خواهد بود. با نگاهی به شماره مدل به سادگی متوجه شباهت زیاد آن به شماره مدل یکی دیگر از گوشی‌های این برند یعنی میزو 21 نوت (M468Q) می‌شوید. اگر شماره مدل‌ها تا این حد به یکدیگر شباهت دارند، شاید بتوان گفت که ویژگی‌های مشترکی نیز بین این گوشی با Meizu 21 Note وجود خواهد داشت. البته این تنها یک حدس است اما مروری بر مشخصات میزو 21 Note خالی از لطف نیست.

گوشی جدید میزو

میزو 21 نوت دارای یک صفحه نمایش 6.78 اینچی 8T LTPO OLED با وضوح فول‌اچ‌دی پلاس است. این نمایشگر، نرخ نوسازی متغیر بین 1 تا 144 هرتز و حداکثر روشنایی 5000 نیتی را ارائه می‌دهد و در زیر خود یک حسگر اثر انگشت را جای داده است.

منبع تغذیه این گوشی یک باتری 5500 میلی آمپر ساعتی با شارژ 65 واتی است و گواهی IP65 نیز مقاومت گوشی در برابر گرد و غبار و آب را تضمین می‌کند. متاسفانه هنوز درباره تاریخ عرضه گوشی جدید Meizu اطلاعاتی در دست نیست. این اطلاعات به زودی به همراه نام دستگاه و سایر مشخصات در آینده فاش خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره گوشی جدید میزو چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر