;
coinex

مشخصات هواوی میت ۸

یک گوشی هواوی مدل شماره ی M200-UL00 از طریق یک ویدیوی ۱۸ ثانیه ای لو رفت. شخصی که این کلیپ را روی یوتیوب به اشتراک گذاشته می گوید که این گوشی هواوی میت ۸ (Huawei Mate 8) می باشد. تولید کننده ی آن یک تیزری را با این عنوان که تاریخ رونمایی احتمالی از این گوشی 2 سپتامبر خواهد بود اضافه کرده است که "هواوی در آن روز طعم واقعی یک پرچمدار شاخص را به شما خواهد چشاند."

یک گوشی هواوی مدل شماره ی M200-UL00 از طریق یک ویدیوی ۱۸ ثانیه ای لو رفت. شخصی که این کلیپ را روی یوتیوب به اشتراک گذاشته می گوید که این گوشی هواوی میت ۸ (Huawei Mate 8) می باشد. تولید کننده ی آن یک تیزری را با این عنوان که تاریخ رونمایی احتمالی از این گوشی 2 سپتامبر خواهد بود اضافه کرده است که “هواوی در آن روز طعم واقعی یک پرچمدار شاخص را به شما خواهد چشاند.”

همانطور که از شایعات برداشت شده، این گوشی دارای صفحه نمایشی ۶ اینچی با کیفیت تصویر ۲۵۶۰×۱۴۴۰ کواد اچ دی (QHD) می باشد که با تراکم پیکسل ۴۹۰ پیکسل در اینچ کار می کند. این گوشی توان خود را از طریق پردازشگر کیرین ۹۵۰ (Kirin 950) تامین می کند. اخیرا تولید کنندگان گوشی هوشمند چینی از گوشی های جدیدشان دو نسخه ارائه می دهند که هواوی هم از این قضیه مستثنی نیست. طبق شایعات یک نسخه از این گوشی با یک رم ۳ گیگا بایتی و ۳۲ گیگا بایت حافظه ی داخلی عرضه می شود، در حالی که نسخه ی دیگر آن یک رم ۴ گیگا بایتی به همراه یک حافظه ی داخلی ۶۴ گیگا بایتی خواهد داشت.

دوربین عقب این گوشی ۲۰.۷ مگاپیکسل و دوربین جلوی آن ۸ مگاپیکسل می باشد که برای گرفتن عکس های سلفی و چت ویدیویی مناسب می باشد. در پشت این گوشی، زیر دوربین عقب آن یک اسکنر اثر انگشت کار شده است. احتمال می رود باتری این گوشی نسبت به مدل Huawei Ascend Mate 7 که از باتری ای با ظرفیت ۴۱۰۰ میلی آمپر ساعتی بهره مند بود، ظرفیت بیشتری ارائه دهد.

ما تا به  حال تصاویر لو رفته ی دیگری از این مدل گوشی دیده ایم  و حال یک ویدیوی ۱۸ ثانیه ای که به دستمان رسیده را برای شما قرار می دهیم تا شما هم آن را دنبال کنید.

امیدواریم تا قبل از رونمایی آن که احتمالا اوایل ماه بعدی خواهد بود، تصاویر بیشتری از مشخصات آن به دستمان برسد.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر