;
coinex

فاش شده های هفته اخیر ؛ گلکسی نوت 5، گلکسی S6 اج پلاس و آخرین نکسوس

قصد داریم آنچه را که در هفته قبل گذشت برای آن دسته از شما که اخبار را از دست داده اید بازگو کنیم. از جالب ترین وقایع هفت روز گذشته، رویداد داغ اعلان فبلت های رده بالای سامسونگ در کنفرانس مطبوعاتی Unpacked بود.

قصد داریم آنچه را که در هفته قبل گذشت برای آن دسته از شما که اخبار را از دست داده اید بازگو کنیم. از جالب ترین وقایع هفت روز گذشته، رویداد داغ اعلان فبلت های رده بالای سامسونگ در کنفرانس مطبوعاتی Unpacked بود. گلکسی نوت 5 و گلکسی S6 اج پلاس به صورت رسمی اعلان شدند. هر دو گوشی دارای ترکیب سخت افزاری قدرتمند با طراحی بدیع هستند، اما با قیمت هایی بالا که برای دستگاه هایی از این دست معمول است.

در خبری دیگر، عکسی از گوشی نکسوس جدید دوباره به بیرون درز شد و سپس دوباره و دوباره این اتفاق افتاد و ویژگی هایی از آنها استخراج شد. در صورتی که اخبار این دو گوشی نکسوس را از دست داده اید، هم اکنون آنها را بررسی کنید. بله درست خواندید، دو گوشی! در سال جاری قرار بر این است که دو گوشی نکسوس یکی با صفحه نمایش 5.2 اینچی، و دیگری بزرگتر از این با صفحه نمایش 5.7 اینچی عرضه شوند.

یکی دیگر از داستان هایی که شما نباید آن را از دست دهید، اعلان تراشه های کوالکام است – اسنپدراگون 616، 412 و 212. اما پرچمدار بعدی سیلیکونی این شرکت چیزی است که شما واقعا در مورد آن هیجان زده می شوید. یک پردازنده اسنپدراگون 820 که افزایش قابل توجهی در عملکرد گرافیکی به ارمغان می آورد، و بیش از حد داغ نمی شود.

.

1. گلکسی نوت 5 سامسونگ

1. گلکسی نوت 5 سامسونگ

2. گلکسی S6 اج پلاس سامسونگ

2. گلکسی S6 اج پلاس سامسونگ

.

3. نکسوس ساخت هواوی

3. نکسوس ساخت هواوی

.

4. نکسوس ساخت LG

4. نکسوس ساخت LG

.

5. اسنپدراگون 820 کوالکوم

5. اسنپدراگون 820 کوالکوم

.


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر