;
coinex

گوگل یک روتر WIFI ساده برای استفاده پدر و مادر ها معرفی کرد

امروز، گوگل از OnHub پرده برداری کرد، یک روتر وای فای 199 دلاری استوانه ای که این شرکت ادعا می کند کانفیگ کردن آن بسیار آسان است چرا که این روتر "انسان نما صحبت می کند."

امروز، گوگل از OnHub پرده برداری کرد، یک روتر وای فای 199 دلاری استوانه ای که این شرکت ادعا می کند کانفیگ کردن آن بسیار آسان است چرا که این روتر “انسان نما صحبت می کند.”

اگر کانفیگ روتر اغلب سردرگم کننده باشد، معمولا ضعیف طراحی شده است. یک رابط قدیمی همراه با سیستم وابسته به راه اندازی مجدد، باعث سرخوردگی برای بسیاری از مردم، می شود. گوگل به دنبال تغییری در این امر بود که امروز با معرفی OnHub، یک روتر هوشمند، که در رابطه با TP-LINK – سازنده تایوانی محصولات شبکه – توسعه یافته است، موفق به حل این سردرگمی ها شد.

این شرکت در تلاش است تا خود را به سهولت استفاده مشهور کند. اولا اینکه، OnHub خود را با به روز رسانی خودکار، حفظ خواهد کرد و به ارائه ویژگی های جدید و امنیت در طول زمان می پردازد با وجود این ها هیچ به روز رسانی خام و ناشایانه ای اتفاق نمی افتند، حتی شما از وجود یک تهدید امنیتی هم با خبر نخواهید شد به صورت خودکار همه چیز مهیاست.

دوما، این روتر یک برنامه همکار تلفن همراه، به نام گوگل آن (Google On) برای اندروید و iOS، خواهد داشت. شما می توانید با استفاده از این برنامه برای کانفیگ روتر با ایجاد یک نام کاربری و رمز عبور اقدام کنید و اعتبار خود را با دوستان و خانواده خود از طریق پیام و ایمیل به اشتراک بگذارید. علاوه بر این، می توانید از راه دور، بر شبکه، نظارت و کنترل داشته باشید. البته منظور، اشاره به ویژگی کنترل والدین بر روی روترهای دیگر ساخته شده، نیست.

OnHub تمام استانداردهای WiFi معمولی، از جمله استاندارد 802.11ac، 802.15.4، بلوتوث هوشمند آماده و تِرِد را دارد . شعار گوگل طراحی آن است. این روتر دارای 13 آنتن داخلی؛ شش عدد 2.4 گیگاهرتزی، شش عدد 5 گیگاهرتزی می باشد و آنتن باقی مانده “تراکم سنجش” است. این روتر استوانه ای برای ارائه بهتر پخش سیگنال در سراسر فضا طراحی شده است. گوگل ادعا می کند این ویژگی ها سرعت را تا 1900 مگابیت در ثانیه و اتصالات را تا 128 دستگاه ممکن می سازد، همچنین “ترموستات هوشمند،” با توجه به اینکه گوگل صاحب خط تولید ترموستات نِست می باشد، یک عبارت جالب مبهم می باشد.

گوگل با روتر صفحه OnHub، حتی بیش از پیش زندگی کاربران را تحت تاثیر قرار می دهد (با ایجاد کانکشن آسان و بی درد سر) و در حال گسترش در غالب نرم افزار موبایل اندروید خود می باشد. هنوز معلوم نیست که آیا OnHub که در واقع، یک “هاب” می باشد به طور بالقوه با سرویس Google Now یکپارچه سازی می شود یا خیر.

.

منبع: neowin


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر