;
coinex

پد شارژ بی سیم Fast Charge سامسونگ به قیمت ۶۹.۹۹ دلار

پد شارژ بی سیم Fast Charge . هفته ی گذشته که سامسونگ از گلکسی نوت۵ و گلکسی اس۶ اج پلاس خبر داد، از یک پد شارژ بی سیم جدید که از شارژ بی سیم سریع پشتیبانی می کند، رونمایی کرد.

هفته ی گذشته که سامسونگ از گلکسی نوت ۵ و گلکسی اس۶ اج پلاس خبر داد، از یک پد شارژ بی سیم جدید که از شارژ بی سیم سریع پشتیبانی می کند، رونمایی کرد.

بنا به گفته ی سامسونگ این لوازم جانبی که Fast Charge Wireless Charging Pad نامیده شده، می تواند گوشی های نوت ۵ و یا گلکسی اس۶ اج پلاس را “تا ۱.۴ برابر سریعتر از پدهای شارژ بی سیم استاندارد” شارژ کند و در نتیجه ی این سرعت، شارژ کامل از ۰ درصد تا ۱۰۰ درصد، ۵۰ دقیقه طول می کشد. البته، این پد شارژ با دستگاه های دیگری که شارژ بی سیم را پشتیبانی می کنند هم کار می کند، اما اینها قادر به استفاده از قابلیت شارژ سریع نمی باشند و به عبارتی می توان گفت این قابلیت، مختص این دو مدل از گوشی های سامسونگ می باشد.

سامسونگ زمان انتشار این پد را نگفته، هرچند که در حال حاضر در وب سایت آمریکایی سامسونگ “coming soon” ذکر شده است. این پد به قیمت ۶۹.۹۹ دلار (حدود ۲۳۱ هزرا تومان با دلار ۳۳۰۰ تومانی) می باشد و در دو رنگ سفید و آبی عرضه می شود.

اگر شما مایل به داشتن این پد هستید اما از نظر قیمتی از عهده ی آن بر نمی آیید می توانید گوشی سامسونگ گلکسی نوت ۵ و یا گلکسی اس۶ اج پلاس را از BestBuy خریداری کنید و در عوض یک پد شارژ بی سیم رایگان با هر گوشی جدید دریافت کنید، هر چند این، پد شارژ سریع (Fast Charge Wireless Charging Pad) نیست، اما یک مدل قدیمی تر می باشد که همزمان با گلکسی اس ۶ و گلکسی اس۶ اج معرفی شد.

بنا به گفته ی سامسونگ این لوازم جانبی که Fast Charge Wireless Charging Pad نامیده شده، می تواند گوشی های نوت۵ و یا گلکسی اس۶ اج پلاس را "تا ۱.۴ برابر سریعتر از پدهای شارژ بی سیم استاندارد" شارژ کنند

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)