;
coinex

هم اکنون گوگل شامل توییت هایی در نتایج جستجوی دسکتاپ می باشد

قرار گرفتن توییت ها در نتایج جستجوی گوگل. در حال حاضر شما می توانید توییت های حساب کاربری های مختلف  و هشتگ ها را دقیقا بر روی Google.com روی دسکتاپ خود مشاهده نمایید.

گوگل و توییتر در حال همکاری دوستانه تر می باشند. در حال حاضر شما می توانید توییت های حساب کاربری های مختلف و هشتگ ها را دقیقا بر روی Google.com روی دسکتاپ خود مشاهده نمایید.

چند ماه پیش گوگل توییت های اخیر و مرتبط با نتایج جستجو را روی گوشی موبایل شما قرار داد. امروز این شرکت خبر داد که همان نتایج مشابه را درنتایج جستجو، بر روی دسکتاپ شما گنجانده است. این ادغام توییتر با موتور جستجوی دسکتاپ گوگل به شما نتایج مختلفی بسته به چیزی که به دنبال آن هستید می دهد. اگر یک فرد را جستجو کنید، یک اسکرول از توییت های اخیر آن شخص را دریافت می کنید. اما با جستجوی یک موضوع کلی تر مانند “NASA Twitter” گوگل به شما هم توییت هایی از حساب رسمی ناسا و هم توییت هایی از کاربران دیگری که درباره ی ناسا صحبت می کنند را نشان می دهد.

این کارت های جدید توییتر (نتایجی که در گوگل نمایش داده می شوند) در برابر باقیِ نتایج جستجو خیلی غالب نیستند و آنها را بیش از ارائه ی یک لیست از پست ها ارائه نمی دهد اما تصور ما بر این است که چیزی که آن را مفید ساخته این می باشد که شما به سادگی می توانید توییت های اخیر را بدون جستجو در خود توییتر مشاهده کنید.

این قابلیت در حال حاضر در سطح جهانی در زبان انگلیسی موجود می باشد.

.

منبع: Engadget


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر