;
coinex

سیستم های‌فای SC-C500 و هدفون های EAH-T700 پاناسونیک

سیستم های‌فای SC-C500 و هدفون های EAH-T700 پاناسونیک. پاناسونیک از یک جفت از محصولات صوتی جدید در نمایشگاه IFA 2015 رونمایی کرده است که شامل سیستم OTTAVA SC-C500 HiFi و هدفون های استریو اعلاء EAH-T700 می باشد.

پاناسونیک از یک جفت از محصولات صوتی جدید در نمایشگاه IFA 2015 در المان رونمایی کرده است که شامل سیستم OTTAVA SC-C500 HiFi و هدفون های استریو اعلاء EAH-T700 می باشد. این سیستم های-فای ترکیبی از تقویت کننده ی استریوی SU-C501 با اسپیکرهای OTTAVA می باشد و از سیستم صوتی با کیفیت بالا پشتیبانی می کند. این SC-C500 به صورت خیلی کوچک طراحی می شود که برای زمانی که از نظر فضای مورد استفاده در مضیقه هستیم می تواند مناسب باشد.

پاناسونیک از المان های تکنیکی رده بالایی از جمله JENO Engine همراه با LAPC و Battery Driven Clock Generator استفاده می کند، ادعا می کنند که این المان ها برای ارائه ی این نوع از صدا و عملکردی که برای سیستم های خیلی بزرگ محفوظ شده، می باشد.

این های-فای دارای پشتیبانی از شبکه های صوتی، سی دی، درایو های یو اس بی، USB-DAC و پخش موسیقی گوشی های هوشمند می باشد. ساختار ایزولاسیون نویز دیجیتال، برای اطمینان از پخش موسیقی واضح و بدون نویز کمک می کند. توان خروجی کل ۱۰۰ وات می باشد و ورودی های دیجیتال نوری، ورودی های USB-A و USB-B وجود دارد. این دستگاه همچنین قابلیت های وای فای، بلوتوث و ایرپلی (AirPlay) را دارا می باشد.

این هدفون های استریوی EAH-T700 دارای درایورهای 50mm + Super Tweeter با دیافراگم های پیشرفته ی MLF + Aluminium می باشند. پاسخ فرکانسی آن از ۳ هرتز تا ۱۰۰ کیلوهرتز است و پاناسونیک از یک سیستم درایور زاویه دار برای یک میدان مغناطیسی طبیعی استفاده می کند. این هدفون ها برای دستگاه های با ورودی ۳.۵ میلی متری متناسب خواهند بود و با یک آداپتور ۶.۵ میلی متری برای پشتیبانی از دستگاه های دیگر همراه می شوند. هر دو سیستم های فای و هدفون ها در ایالات متحده و در سال ۲۰۱۶ عرضه می شوند. قیمت آن هم هنوز مشخص نیست.

.

منبع: slashgear


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر