;
coinex

سامسونگ، سنسور SleepSense خود را برای بهبود کیفیت خواب کاربران عرضه می کند

سنسور SleepSense. سامسونگ در تلاش است که با محصول جدید خود به نام SleepSense کیفیت خواب شما را بهبود ببخشد.

سامسونگ در تلاش است که با محصول جدید خود به نام SleepSense کیفیت خواب شما را بهبود ببخشد.

SleepSense یک سنسور می باشد که می بایستی آن را در زیر تشک خود قرار دهید و به همراه یک برنامه، اطلاعات مرتبط با خواب شما را به طور مستقیم بر روی تلفن همراهتان نمایش می دهد.

این سنسور، کمیت و کیفیت خواب شما را گزارش می دهد و می توانید یک سری توصیه در مورد چگونگی بهبود خواب خود از آن دریافت کنید.

تکنولوژی نواورانه ی اتاق خواب

این سنسور به شما یک نمره ی خواب ارائه می دهد که این نمره توسط زمان کل خواب، بازدهی خواب، زمانی که به خواب رفتید، تعداد دفعاتی که از خواب بیدار شده اید، تعداد دفعاتی که از جا بلند شده اید، زمانی که به REM و زمانی که به خواب عمیق فرو رفته اید، محاسبه می شود.

این سنسور حتی یک هشدار هوشمند هم دارد که به جای اینکه مانند ساعت زنگدار شما را با لرزاندن بیدار کند، به آرامی این کار را انجام می دهد.

این سنسور حتی یک هشدار هوشمند هم دارد که به جای اینکه مانند ساعت زنگدار شما را با لرزاندن بیدار کند، به آرامی این کار را انجام می دهد.

این SleepSensor با تعدادی دیگر از لوازم هوشمند سامسونگ برای کمک به الگوی خواب شما کار می کند. به عنوان مثال می تواند برای کنترل تهویه ی مطبوع و یا خاموش کردن تلویزیون برای زمانی که شما به خواب رفته اید استفاده شود.

دکتر WP Hong گفت: تا سال ۲۰۲۰، همه ی دستگاه های ساخته شده توسط سامسونگ به در زیر لوای IoT قرار خواهند گرفت. این نکته این بسیار مهم است که این تکنولوژی نیست که IoT را هدایت می کند بلکه این انتظارات مردم است که به آن جهت می بخشد و تنها در آن موقع می باشد که IoT می تواند با زندگی ما ترکیب شده  بخشی جدایی ناپذیر از زندگی ما گردد.

“IoT (اینترنت اشیا) به ایجاد شهرهای هوشمندتر، کشور های هوشمندتر و در نهایت یک جهان هوشمندتر کمک می کند.”

همچنین این دستگاه قادر است که ضربان قلب و میزان تنفس کاربر را نیز اندازه گیری کند و در نتیجه با استفاده از این دستگاه و دستگاه های دیگر سامسونگ این احساس در شما القا می گردد که در Jetsons (یک انیمیشن قدیمی معروف که به طور کلی مضمون زندگی در عصر فضا – آینده ای بسیار دور – را در بر دارد) هستید.

.

منبع: techradar


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر