;
coinex

گوشی های جدید گلکسی On7 و On5 سامسونگ، جدیت این شرکت در سرمایه گذاری بر روی گوشی های رده پایین را نشان می دهند

گلکسی On7 و On5. گوشی های جدید گلکسی On7 و On5 سامسونگ، جدیت این شرکت در سرمایه گذاری بر روی گوشی های رده پایین را نشان می دهند

دیروز خبری منتشر کردیم مبنی بر این موضوع که سامسونگ در تدارک عرضه ی دو گوشی هوشمند جدید با برند جدید گلکسی می باشد. این دستگاه های مورد بحث گلکسی On5 و گلکسی On7 نامگذاری شده اند و یک جفت گوشی هوشمند مقرون به صرفه هستند ولی صحبتی از بودجه ای که برای این گوشی ها در نظر گرفته شده نبوده است. سامسونگ به تازگی On7 را بر روی وب سایت چینی خود ذکر کرد و تصویر هدر آن، On5 را نمایش می دهد و به این ترتیب هر دو گوشی هوشمند خود را به صورت رسمی معرفی کرده است.

در حال حاضر که بازار گوشی های اندرویدی پریمیوم متوقف شده است، سامسونگ با معرفی گوشی های رده پایین On5 و On7 نشان می دهد که بر روی خط تولید گوشی های رده  پایین متمرکز شده است. با کمال تعجب سامسونگ فقط جزئیات گلکسی On7 را بر روی وب سایت خود به تصویر کشیده با این حال به احتمال زیاد از نظر سخت افزاری با گوشی On5 مشابه باشند. ولی تا زمانی که اطلاعات دقیقی از این گوشی به دستمان نرسد از حدس و گمان های بیشتر راجع به این گوشی امتناع می کنیم.

خب به ذکر قابلیت های گلکسی On7 می پردازیم! این گوشی هوشمند دو سیم کارته دارای ابعاد ۰.۳۲×۳.۰۵×۵.۹۷ اینچ (۸.۲×۷۷.۵×۱۵۱.۸ میلی متر) و وزن ۶.۰۶ اونس (۱۷۲ گرم) می باشد. صفحه نمایش این گوشی ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۷۲۰ پیکسل TFT است که با یک پردازنده ی مرکزی ۴ هسته ای با سرعت ۱.۲ گیگا هرتز (احتمالا اگزینوس ۳۷۴۵) با یک رم ۱.۵ گیگا بایتی و ۸ گیگا بایت حافظه ی ذخیره سازی قابل ارتقا (با ۴.۹ گیگا بایت در دسترس برای کاربران) همراه می شود. دوربین اصلی این گوشی ۱۳ مگا پیکسل و دوربین جلوی آن ۵ مگا پیکسل می باشد و دارای یک باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی است. از نقطه نظر اتصالات باید گفت که این دستگاه  ازGSM،CDMA،UMTS) 3G ، 2G) و همینطور شبکه ی 4G به همراه وای فای (Wi-Fi 802.11 b/g/n)، بلوتوث ۴.۱، جی پی اس (GPS)، Glonass و Beidou پشتیبانی می کند.

توجه داشته باشید که سامسونگ جزئیات اینکه هر اپلیکیشن که از قبل نصب می شوند چقدر حافظه اشغال می کنند را شرح می دهد و احتمالا به کاربران این امکان را می دهد که برنامه هایی که برنامه های “مخرب” نامیده می شوند را غیر فعال کنند.

تاریخ انتشار و قیمت گوشی های On7 و On5 هنوز مشخص نشده است اما انتظار می رود که قیمت این گوشی ها در بعضی جاها یا حداقل در چین زیر ۲۰۰ دلار باشد. اگرچه خود این موضوع جالب است که سامسونگ گوشی های رده پایین خود را از نظر طراحی و سخت افزاری ارتقا داده ولی این موضوع این شک و شبهه را هم ایجاد می کند که گوشی شیائومی ردمی نوت ۲ (Xiaomi Redmi Note 2) که در چین به قیمت ۱۲۵ دلار است توجه سامسونگ را به خود جلب کرده است. ولی از طرفی هم تا این حد قیمت پایین برای رقابت با رقبای چینی تا حدودی مشکل است.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر