;
coinex

آمازون از سیستم تحویل محصول با پهباد خود پرده برداری کرد

آمازون از مکانیزم جدیدش در تحویل محصولات آنلاین فروخته شده که قرار است در آینده اجرایی شود پرده برداری کرد. در یک ویدیو آنها پهبادی را که قرار است محصولات خریداری شده را به دست مشتریان برساند، به تصویر کشیدند. نام این پهباد آمازون پرایم ایر (Amazon Prime Air) می باشد.

این ویدیو نحوه ی انجام ماموریت تحویل این ناقل هوایی را نشان می دهد. آمازون گفت هر چند که این یک کار تبلیغاتی است  اما پرواز این پهباد شبیه سازی نشده است. آمازون همچنین خاطر نشان کرد که سیستم تدارکات (لجستیک) خودکاری که در این ویدیو دیده می شود کاملاً واقعی است. این هواپیمای بدون سرنشین محصول را از انبار آمازون بارگذاری کرده و ظرف مدت کمتر از 30 دقیقه یا کمتر بسته را تحویل می دهد.

این پهباد به سیستمی مجهز است که توانایی تشخیص هر گونه اشیایی را چه در هوا و چه بر روی زمین را دارد و می تواند از آن دور شود. به گفته ی آمازون این پهباد طیف 24 کیلومتری دارد و در ارتفاع بالاتر از 122 متر نمی تواند پرواز کند. آمازون در هنگام معارفه ی این پهباد در سال 2013 کمی جنجال ساز شده بود. آمازون اعلام کرده بود که از این پهباد به منظور تحویل سریع محصول در مدت نیم ساعت پس از ثبت سفارش استفاده خواهد کرد که این خبر در آن زمان خیلی جلب نظر کرد.

.

.

.

منبع: interestingengineering


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر