;
coinex

نمایشگاه لوازم الکترونیکی مصرفی (CES) با خودروهای بدون راننده و واقعیت مجازی

نمایشگاه لوازم الکترونیکی مصرفی (CES) با خودروهای بدون راننده و واقعیت مجازی همراه خواهد بود. ا
نمایشگاه لوازم الکترونیکی مصرفی (CES) با خودروهای بدون راننده و واقعیت مجازی همراه خواهد بود. انتظار می رود که خودروهای بدون راننده و واقعیت مجازی بطور برجسته یکی از بزرگترین قراردادهای فناوری در جهان باشند که در نمایشگاه لوازم الکترونیکی مصرفی (CES)، که در تاریخ 6 ژانویه در لاس وگاس آغاز می شود، به نمایش در می آیند.

رویداد امسال قرار است تحت سلطه واقعیت مجازی باشد

رویداد امسال قرار است تحت سلطه واقعیت مجازی باشد، زیرا چند شرکت قصد دارند هدست واقعیت مجازی خود را برای اوبین بار برای مردم راه اندازی نمایند.آکیولس، که بودجه هدست خود را از طریق سرمایه گذاری جمعی توسط فیس بوک خریداری کرده است، قصد دارد هدست ریفت خود را در سال 2016 راه اندازی کند و به احتمال زیاد اولین نمایش عمومی از طراحی نهایی این محصول واقعیت مجازی در نمایشگاه CES دیده خواهد شد. انتظار می رود پلی استیشن واقعیت مجازی سونی، که آن هم در سال 2016 به فروش خواهد رفت، نیز اولین بار در این نمایشگاه دیده شود.

رویداد امسال قرار است تحت سلطه واقعیت مجازی باشد
این نمایشگاه به مدت 47 سال است که به صورت سالانه اجرا می شود و رویدادی نمایشی برای آنچه صنعت فناوری در سال آینده به ارمغان می آرود می باشد که شامل محصولات کلیدی و ایده هایی است که اغلب برای اولین بار در آنجا دیده می شود.
تلویزیون با کیفبت فوق العاده بالا، هواپیماهای بدون سرنشین و واقعیت مجازی همه در طول رویداد CES که انتظار می رود حدود 170،000 نفر در آن شرکت کنند، اولین حضور مهم عمومی خود را خواهند داشت.
غول های صنعت تکنولوژی، از جمله سامسونگ، سونی، ال جی، هوآوی، نتفیلیکس و همچنین تولید کنندگان خودرو از جمله آئودی و بی ام دبلیو نیز در این نمایشگاه حضور دارند و تکنولوژی های جدیدی را به نمایش خواهند گذاشت.
نمایشگاه 4 روزه ی لوازم الکترونیکی مصرفی در مرکز کنوانسیون لاس وگاس با هزاران غرفه و کیوسک با برند های بزرگ و همچنین صدها شرکت کوچکتر به سوی رسانه ها و عموم مردم باز خواهد شد که در آن ارائه دهندگان، آخرین محصولات خود را به بازدید کنندگان نشان می دهند.

عوارض جانبی نیز در CES در زمینه ی ممنوعیت تکنولوژی خاص وجود دارد، زیرا نشان داده شده است که هاوربرد های محبوب در این نمایشگاه مجاز نیستند که به نمایش گذاشته شوند.
این دستگاه های حمل و نقل که توسط وب سایت ها، از جمله آمازون عرضه می شدند، ترس از عدم ایمنی در رابطه با آنها وجود دارد، زیرا این دستگاه ها بیش از حد گرم می شوند و گاهی دچار آتش گرفتگی شده اند.
در بیانیه ای از CES گفته شده است که: “دستگاه های چرخ دار حمل و نقل (با موتور یا بدون موتور) در CES مجاز نیستند، این دستگاه ها شامل سگوی، هاوربردها، اسکیت ها، آنویل ها و محصولات مشابه می شوند.
نمایشگاه لوازم الکترونیکی مصرفی (CES) با خودروهای بدون راننده و واقعیت مجازی همراه خواهد بود. ا

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: eveningtimes


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر