;
coinex

لوازم خانگی در نمایشگاه CES 2016 ؛ به روایت تصویر

لوازم خانگی ال جی در نمایشگاه CES 2016 که در حال حاضر در لاس وگاس در حال برگزاری است.

لوازم خانگی در نمایشگاه CES 2016 لاس وگاس با شکل ظاهری جذاب خود و هوشمندیِ مثال زدنی شان، چشم های بسیاری را به خود خیره کردند و وب سایت CNET نیز 9 عدد از آن هایی که بیشترین توجهات را به خود جلب کرده اند را انتخاب کرده و ما نیز آن ها را به همراه تصاویر مربوط به هر کدام، به شما معرفی می کنیم. با تکرا همراه باشید.

.

یک ماشین برای شستسو و خشک کردن

یک ماشین برای شستسو و خشک کردن جدیدترین ماشین لباسشویی خانگی ال جی، Twin Wash، چند وظیفگی در شستشوی لباس را به حد اعلای خود رسانده و یک ماشینی معرفی کرده که شستسو و خشک کردن را یکجا برایتان به ارمغان می آورد.

جدیدترین ماشین لباسشویی خانگی ال جی، Twin Wash، چند وظیفگی در شستشوی لباس را به حد اعلای خود رسانده و یک ماشینی معرفی کرده که شستسو و خشک کردن را یکجا برایتان به ارمغان می آورد.

.

ماشین ظرفشویی که مواد لازم را خودش سفارش می دهد

ماشین ظرفشویی که مواد لازم را خودش سفارش می دهد ماشین ظرفشویی ویرلپول (Whirlpool) ادعا می کند که هیچ گاه مواد شوینده و کمک شوینده اش تمام نخواهد شد. این ماشین ظرفشویی می تواند موادی که برای شستشوی ظروف به آن ها نیاز خواهد داشت را از طریق داشبورد آمازون (Amazon Dash) سفارش دهد.

ماشین ظرفشویی ویرلپول (Whirlpool) ادعا می کند که هیچ گاه مواد شوینده و کمک شوینده اش تمام نخواهد شد. این ماشین ظرفشویی می تواند موادی که برای شستشوی ظروف به آن ها نیاز خواهد داشت را از طریق داشبورد آمازون (Amazon Dash) سفارش دهد.

.

باهوش ترین یخچال سامسونگ تا به امروز

باهوش ترین یخچال سامسونگ تا به امروز یخچال جدید سامسونگ، Family Hub، قابل توجه ترین و البته پیچیده ترین یخچال فریزر این شرکت کره ای به شمار می آید. این یخچال هوشمند می تواند به دستیار صوتی آمازون، الکسا، متصل شده تا در فضای ابری، پرس و جو (کوئری) های شما را انجام دهد. این یخچال همچنین به یک صفحه نمایش لمسی بزرگ مجهز شده است که می تواند اطلاعات مختلفی را به شما نمایش دهد، آهنگ هایتان را پخش نماید و یا کارهای دیگری که به هیچ عنوان از یک یخچال انتظار انجام دادنش را ندارید، برایتان انجام دهد!

یخچال جدید سامسونگ، Family Hub، قابل توجه ترین و البته پیچیده ترین یخچال فریزر این شرکت کره ای به شمار می آید. این یخچال هوشمند می تواند به دستیار صوتی آمازون، الکسا، متصل شده تا در فضای ابری، پرس و جو (کوئری) های شما را انجام دهد. این یخچال همچنین به یک صفحه نمایش لمسی بزرگ مجهز شده است که می تواند اطلاعات مختلفی را به شما نمایش دهد، آهنگ هایتان را پخش نماید و یا کارهای دیگری که به هیچ عنوان از یک یخچال انتظار انجام دادنش را ندارید، برایتان انجام دهد!

.

یک یخچال متصل به اینترنت از کمپانی ویرلپول

یک یخچال متصل به اینترنت از کمپانی ویرلپول ویرلپول در نمایشگاه CES 2016 از یک یخچال با قابلیت اتصال به اینترنت رونمایی کرد. این یخچال که نام Smart French Door را برای خود برگزیده است، تنها برای اتصال به ترموستات شرکت نست (که برای کنترل درجه حرارت یخچال می توان از آن بهره برد) طراحی نشده است، بلکه این کمپانی ادعا می کند که فضای بیشتری را نیز در اختیار صاحبان این Smart French Door ها قرار می دهد.

ویرلپول در نمایشگاه CES 2016 از یک یخچال با قابلیت اتصال به اینترنت رونمایی کرد. این یخچال که نام Smart French Door را برای خود برگزیده است، تنها برای اتصال به ترموستات شرکت نست (که برای کنترل درجه حرارت یخچال می توان از آن بهره برد) طراحی نشده است، بلکه این کمپانی ادعا می کند که فضای بیشتری را نیز در اختیار صاحبان این Smart French Door ها قرار می دهد.

.

دستگاهی برای از بین بردن لکه های سخت

دستگاهی برای از بین بردن لکه های سخت سامسونگ امسال ارتش خانگی خود را جدیدتر، کامل تر و بروزتر کرده و با قدرت تمام، بخش لوازم خانگی در نمایشگاه CES 2016 را رهبری می کند. سامسونگ با طراحی جدیدش در فهرست تمامی دستگاه های Activewash اش، در لاس وگاس قصد یکه تازی دارد. این دستگاه که با اسم WA50K8600 شناخته می شود، برچسب قیمتی 1099 دلاری را به خود می بیند و در رنگ های سفید و "مشکی ضد زنگ" در دسترس قرار دارد. این دستگاه، مخزنی به عنوان ماشین مکمل در کنار ماشین لباسشویی شما، می تواند تضمین کند که هیچ لکه ای بر روی لباس هایتان باقی نخواهد ماند.

سامسونگ امسال ارتش خانگی خود را جدیدتر، کامل تر و بروزتر کرده و با قدرت تمام، بخش لوازم خانگی در نمایشگاه CES 2016 را رهبری می کند. سامسونگ با طراحی جدیدش در فهرست تمامی دستگاه های Activewash اش، در لاس وگاس قصد یکه تازی دارد. این دستگاه که با اسم WA50K8600  شناخته می شود، برچسب قیمتی 1099 دلاری را به خود می بیند و در رنگ های سفید و “مشکی ضد زنگ” در دسترس قرار دارد. این دستگاه، مخزنی به عنوان ماشین مکمل در کنار ماشین لباسشویی شما، می تواند تضمین کند که هیچ لکه ای بر روی لباس هایتان باقی نخواهد ماند.

.

پنکه سقفی در نمایشگاه CES 2016

پنکه سقفی در نمایشگاه CES 2016 کمپانی Big Ass Fans با متخصصین خود در امر ساخت پنکه های سقفی، پا به نمایشگاه لوازم الکترونیکی مصرفی 2016 در لاس وگاس گذاشته اند. این پنکه نسبت به نسخه های قبلی خود طراحی مدرن تری داشته و از لحاظ قیمتی نیز مقرون به صرفه تر شده است.

کمپانی Big Ass Fans با متخصصین خود در امر ساخت پنکه های سقفی، پا به نمایشگاه لوازم الکترونیکی مصرفی 2016 در لاس وگاس گذاشته اند. این پنکه نسبت به نسخه های قبلی خود طراحی مدرن تری داشته و از لحاظ قیمتی نیز مقرون به صرفه تر شده است.

.

این جاروبرقی می تواند همدم شما باشد

این جاروبرقی می تواند همدم شما باشد جاروبرقی جدید ال جی علاوه بر اینکه همانند همه جاروبرقی ها می تواند خانه شما را تمیز کند، بلکه می تواند همدم رباتی شما نیز باشد! این جاروبرقی که CordZero Canister نام دارد، در چرخ های خود به یک موتور مجهز شده است تا بتواند هر قسمت که از خانه تان می روید همراه شما بیاید.

جاروبرقی جدید ال جی علاوه بر اینکه همانند همه جاروبرقی ها می تواند خانه شما را تمیز کند، بلکه می تواند همدم رباتی شما نیز باشد! این جاروبرقی که CordZero Canister نام دارد، در چرخ های خود به یک موتور مجهز شده است تا بتواند هر قسمت که از خانه تان می روید همراه شما بیاید.

.

فر های مجهز به وای-فای، مرز جدیدی از تکنولوژی لوازم خانگی

فر های مجهز به وای-فای، مرز جدیدی از تکنولوژی لوازم خانگی باز هم سامسونگ و باز هم محصول هوشمندی دیگر از این غول کره ای. فر جدید سامسونگ می تواند از طریق وای فای به شبکه خانگی و دستگاه های موبایل متصل شده تا بتوان کنترلی فوق العاده بهتر و دقیق تر بر روی آن داشت.

باز هم سامسونگ و باز هم محصول هوشمندی دیگر از این غول کره ای. فر جدید سامسونگ می تواند از طریق وای فای به شبکه خانگی و دستگاه های موبایل متصل شده تا بتوان کنترلی فوق العاده بهتر و دقیق تر بر روی آن داشت.

.

ماشین لباسشویی غول پیکر برای افزایش قدرت شستسو

ماشین لباسشویی غول پیکر برای افزایش قدرت شستسو این ماشین لباسشویی غول پیکر از کمپانی ویرلپول در نمایشگاه CES 2016 به نمایش درآمد و قادر است در هر بار استفاده، تا حدوداً 12 کیلوگرم از لباس های کثیف شما را شستشو دهد.

این ماشین لباسشویی غول پیکر از کمپانی ویرلپول در نمایشگاه CES 2016 به نمایش درآمد و قادر است در هر بار استفاده، تا حدوداً 12 کیلوگرم از لباس های کثیف شما را شستشو دهد.

.

.

منبع: cnet


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر