;
coinex

استودیو واقعیت مجازی سامسونگ در نیویورک

 استودیو واقعیت مجازی سامسونگ در نیویورک تاسیس خواهد شد.
استودیو واقعیت مجازی سامسونگ در نیویورک تاسیس خواهد شد.
گزارشات حاکی از آن است که غول کره ی جنوبی قصد دارد تجربه ی جدیدی در بخش واقعیت مجازی ارائه دهد و  استودیو واقعیت مجازی سامسونگ را در نیویورک افتتاح کند. این اخبار در جشنواره فیلم ساندنس در هفته گذشته در پارک سیتی، یوتا اعلام شد.
در مورد استودیو واقعیت مجازی سامسونگ به جزئیات بیشتری اشاره نشده است، ولی ممکن است این استودیو در کنار دفتر تیم بازاریابی سامسونگ در نیویورک واقع شود. به این ترتیب، تجربه های جدید واقیت مجازی با استودیو واقعیت مجازی سامسونگ توسط این شرکت ایجاد خواهد شد. تیم بازاریابی سامسونگ می تواند آنها را امتحان کند، قابل درک نماید، و انتشار دهد.
سایت تک اینسایدر با این غول تکنولوژی برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد استودیو واقعیت مجازی سامسونگ ارتباط برقرار کرده است، ما نیز در صورت به روز رسانی اطلاعات آنها را گزارش خواهیم داد.
سامسونگ یکی از اولین شرکت های بزرگ است که واقعا در بخش واقعیت مجازی سرمایه گذاری کرده است و این به لطف مشارکت با آکیولس ریفت متعلق به فیس بوک و در نتیجه هدست گیر وی آر است. به همین خاطر، تمرکز بزرگ ویترین سامسونگ در جشنواره فیلم ساندنس واقعیت مجازی بود. مردمی که در این جشنواره حضور داشتند، توانستند هدست گیر وی آر سامسونگ را بر سر گذارند و فیلم های کمدی خاصی مانند “The League” و “Childrens Hospital”  را که با واقعیت مجازی نشان داده می شدند، تماشا کنند.
هفته گذشته، سامسونگ به مدت یک سال همکاری با موسسه ساندنس را برای کمک به فیلمسازی خلاق اعلام کرد.
رئیس بازاریابی سامسونگ USA، مارک متیو در این مراسم گفت: “در سامسونگ ما عاشق داستان هستیم، و عاشق اینکه به مردم کمک کنیم داستان بگویند.”

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: techinsider


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر