;
coinex

مدیر عامل ال جی: آیفون SE تکنولوژی جدیدی ندارد

مدیر عامل ال جی: آیفون SE تکنولوژی جدیدی ندارد

اوایل این هفته بود که اپل از گوشی جدید خود با نام آیفون SE رونمایی کرد. در واقع از این گوشی به عنوان جانشینی برای آیفون 5 اس یاد می شود که از پردازنده ی سریع تر، دوربین بهتر و دیگر ویژگی های بهتری  نسبت به پرچمدار سال 2013 بهره می برد. از طرف دیگر می توان این گوشی را ترکیبی از دو گوشی آیفون 5 اس و آیفون  6 اس دانست. مشخصات سخت افزاری آن مشابه آیفون 6 اس است اما بدنه ی آن تفاوتی با 5 اس ندارد.
البته خیلی از کارشناسان این حرکت اپل را برگشت به عقب می دانند. از همین رو مدیر عامل شرکت ال جی در جریان مراسمی که به منظور معرفی لوازم جانبی جی 5 برگزار می شد با لحنی کنایه آمیز گفت: “عرضه ی محصولات با همان تکنولوژی ها و ویژگی های قدیمی روش کار ال جی نیست”. ال جی اخیراً گوشی جی 5 خود را در مراسم کنگره ی جهانی موبایل 2016 در بارسلونا معرفی کرد. ال جی نوآوری خاصی را در این گوشی پیاده کرد و در واقع با استفاده از طراحی ماژولار امکان استفاده از دیگر لوازم جانبی را برای کاربران فراهم کرده است. جی 5 به گونه ای طراحی شده است که قسمت پایین آن قابل جدا شدن بوده و با اتصال لوازم جانبی می توان تجربه ی کاربری را گسترش داد. ال جی از این لوازم جانبی تحت عنوان”ال جی و دوستان” یاد می کند. این شرکت اخیراً قیمت بعضی از لوازم جانبی جی 5 را نیز اعلام کرد.
از طرفی گوشی آیفون SE با توجه به ویژگی های مناسب و قیمت خوب 400 دلاری می تواند گزینه ی مناسبی برای دوستداران آیفون با صفحه نمایش کوچک باشد. هر چند که این گوشی توان رقابت با پرچمداران اندرویدی نظیر گلگسی اس 7، جی 5 و غیره را نخواهد داشت.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر