;
coinex

گزارشات جدید ادعا می کنند؛ شباهت آیفون 7 با آیفون 6s

گزارشات جدید ادعا می کنند؛ شباهت آیفون 7 با آیفون 6s

در چند ماه اخیر شایعات بسیار زیاد و گوناگونی از آیفون 7 به گوش رسیده و امروز نیز به نظر می رسد شاهد یک شایعه دیگر در رابطه با جدیدترین نسل آیفون یعنی آیفون 7 کمپانی اپل خواهیم بود که البته برخلاف اکثر شایعاتی که در گذشته در رابطه با این گوشی هوشمند شنیده ایم، منبع این خبر بسیار قابل اعتماد است. با تکرا همراه باشید تا گزارش جدید وال استریت ژورنال درباره شباهت آیفون 7 با آیفون 6s را باهم مرور کنیم.

این نشریه معتبر به نقل از یک منبع آگاه اظهار داشت که آیفون 7 و آیفون 7 پلاس با نسل قبلی خود یعنی آیفون 6s (که تصویر آن را در بالا مشاهده می کنید) و آیفون 6s پلاس که سال گذشته معرفی و منتشر شدند، تفاوت چندانی نخواهد داشت. اگر اینگونه باشد، بدین معنی است که اپل سنت دیرینه خود که هر دو سال یکبار، یک پرچمدار ارتقا یافته و با طراحی جدید نسبت به نسل قبلی اش معرفی می کرد را در هم می شکند.

در حال حاضر زبان طراحی آیفون 6s نیز همان چیزی است که اپل با معرفی آیفون 6 در سال 2014 از آن استفاده می کرد و با این اوصاف به نظر می رسد که طراحی و ظاهر آیفون 7 و آیفون 7 پلاس نیز با پدران خود یکسان است و انتظار تغییرات بزرگی از پرچمدار آتی اپل نمی رود. در حقیقت به نظر می رسد که “ویژگی” جدید گوشی های جدید این کمپانی حذف جک هدفون 3.5 میلی متری باشد که تا به امروز صحبت های زیادی در این خصوص شنیده ایم.

هرچند که چندی پیش شنیدیم که احتمالا اپل قصد دارد جک 3.5 میلی متری هدفون را در نسل جدید آیفون هایش حفظ کند، اما هنوز هم احتمال حذف این جک وجود دارد. حذف این درگاه به اپل کمک خواهد کرد که با راحتیِ بیشتری دستگاه های سال 2016 خود را ضد آب نماید و همچنین باعث کم شدن ضخامت دستگاه نیز می شود (احتمالا در مقایسه با آیفون 6s و 6s پلاس، 1 میلی متر نازک تر شود). به نظر می رسد که اپل قصد ندارد اندازه های 4.7 و 5.5 اینچی نسل قبلی گوشی های هوشمند را تغییر داده و احتمالا آیفون 7 نیز با همین اندازه ها معرفی خواهد شد.

اگر شما خواهان تغییرات چشمگیری در سری گوشی های آیفون هستید، شاید بهتر باشد یک سال دیگر نیز صبر کنید. برای دهمین سالگرد عرضه آیفون در سال 2017، اپل روی ویژگی ها مختلفی از جمله نمایشگرهای آمولد (AMOLED) لبه به لبه (edge-to-edge) که حتی احتمال منحنی بودن آن نیز هست و همچنین حذف دکمه اصلی با ادغام اسکنر اثر انگشت با خودِ صفحه نمایش.

پیاده سازی تمامی این فناوری های جدید زمان خواهد برد و شاید همین امر نیز گویای این باشد که چرا متاسفانه این فناوری ها در آیفون 7 وجود نخواهند داشت. امیدواریم این ویژگی ها و تکنولوژی های جدید را در گوشی های سال آینده این شرکت (احتمالا آیفون 7s یا آیفون 8) شاهد باشیم، هرچند هنوز زمان زیادی تا معرفی این محصول باقی مانده و هنوز هر چیزی می تواند تغییر کند.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: gsmarena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر