;
coinex

فروش رایگان آیفون 7 توسط شرکت هایی مثل AT&T و Verizon

فروش رایگان آیفون 7 توسط شرکت هایی مثل AT&T و Verizon

هر کمپانی ای که در زمینه ی تجهیزات وایرلس کار می کند، می داند که در حال حاضر میلیون ها نفر هستند که می خواهند جدیدترین پرچمدار اپل، آیفون 7 را در اختیار داشته باشند و هر کدام از این شرکت ها، این استقبال مردم به این گوشی را یک فرصت تلقی می کنند تا بتوانند مشتری جذب کنند. به همین دلیل است که شرکت هایی مثل AT&T، Verizon، T-Mobile و Sprint همگی پیشنهادهای فوق العاده جذابی برای ارائه آیفون 7 بصورت رایگان مطرح می کنند. خیلی خوب است اگر این پیشنهادات راست باشد. البته با شرط و شروطی می توان به درستی آن ها پی برد. در اینجا شرایط گرفتن آیفون 7 را بدون پرداخت پول برای شما شرح می دهیم. برای دیدن همه آنچه از آیفون 7 باید بدانید با ما در تکرا همراه باشید.

پیشنهاد فروش ویژه آیفون 7 بصورت رایگان

اولین چیزی که لازم است بدانید این است که در تمام پیشنهادها شما باید یک گوشی دیگر متناسب با آیفون را با آن معاوضه کنید. در بیشتر این پیشنهادات معاوضه، گوشی قبلی شما باید iphone 6 یا iphone 6s باشد. اگر چه که شرکت Sprint و در بعضی شرایط شرکت AT&T، گوشی Galaxy S7 نیز قبول می کنند. علاوه بر آن، این گوشی ها باید در حد نو باشند یعنی مثلا صفحه لمسی آن ها باید سالم باشد. در بیشتر این موارد پیشنهاد شده، شما می بایست برای خرید آیفون 7 با حافظه ی بیش از 32 گیگابایت هزینه پرداخت کنید.

 معاوضه در یک گوشی یک کار طبیعی و معمولی است و به سختی می توان نام آن را یک راز تلقی کرد. اما مسئله مهم در اینجا این است که شما باید بدانید 2 سال تمام، درگیر این شرکت و قوانین و دستورات آن ها خواهید شد. اساسا این نوع قرارداد با قرارداد های قدیمی دو ساله که در آن همیشه 200 دلار به آن شرکت طرف قرارداد پرداخت می کردید و اگر در مدت دو سال فسخ قرارداد نمی کردید به شما آیفون تقدیم می کردند، فرق دارد. فرق آن در این است که این دفعه شما بجای پرداخت 200 دلار، یک گوشی 650 دلاری کم کار و در حد نو، به آن شرکت تقدیم می کنید.

(حداقل در تئوری قضیه، پیشنهادی که به شما شده است از پیشنهادات چندسال پیش ارزان تر است اما بخاطر برداشت های وقت و بی وقت آن ها از حساب شما، بهتر است برای مطمئن شدن، صورت حساب خود را پس از قبول پیشنهاد این شرکت ها همیشه چک کنید.)

زمانی که بالاخره متقاعد شوید که با آن ها سر معامله بنشینید، مجبور هستید تا دو سال همه چیز را تحمل کنید تا اینکه بتوانید در آخر یک گوشی آیفون 7 بصورت رایگان دریافت کنید. اگر این قرارداد را بهم بزنید، باید یا قید گوشی آیفون 7 را بزنید یا قیمت کامل آن را بپردازید. در این مدت هر چقدر هم به آن شرکت پرداخت کرده باشید و قرارداد را فسخ کنید، همه آن پول ها از دست تان خواهد رفت.

شرکت AT&T و Verizon که درصورت فسخ، کل هزینه یک گوشی آیفون 7 را از شما می گیرند، اما T-Mobile و Sprint به شما اجازه می دهند که در صورت فسخ معامله، گوشی آیفون 7 را به آن ها پس بدهید. در هیچ حالتی گوشی قبلی خود را نمی توانید پس بگیرید، پس فسخ این قرارداد اصلا ایده ی خوبی نیست.

برخی از تذکرات مهم دیگر در رابطه با فروش رایگان آیفون 7

در برخی از این شرکت ها چند ماه طول می کشد تا به پول اولیه شما اعتبار دیگری اضافه کنند و همین امر باعث می شود که زمان بیشتری را درگیر آن ها شوید. در این گونه شرکت ها باید مالیات اضافه ای برای گوشی خود و همچنین هزینه های بی خود برای فعال سازی حساب و غیره پرداخت کنید. بنابراین گوشی شما به کلی رایگان نخواهد بود.

حال با این اوصاف آیا این یک معامله ی خوبی برای شما است؟ پیشنهادات این شرکت ها، امسال با دو هشدار بزرگ همراه شده است. اولین آن ها این بود که اگر قرارداد را فسخ کنید ناگهان با یک فاجعه روبرو می شوید یعنی گوشی قبلی خودتان را از دست می دهید و می بایست به اندازه یک گوشی جدید آیفون 7 هم غرامت پرداخت کنید. هشدار دوم برای شما این است که اگر بر این قرارداد پابرجا بمانید، برای دو سال باید تسلیم هرگونه تصمیم و پلن و برنامه این شرکت ها باشید؛ چه این تصمیمات خوب باشد و چه بد!

در بروزرسانی چند روز پیش در قبال این موضوع شرکت AT&T اعلام داشته است که پیشنهاد آن ها برای تمامی مشتریان قابل فعال سازی خواهد بود؛ این شرکت به دلیل آنکه قبلا ذکر کرده بود برای مشتریانی که در DirecTV و U-Verse عضویت داشته اند پیشنهاد آیفون 7 قابل اجرا خواهد بود، این حرف ها را به میان آورد. البته شایان ذکر است مشتریانی که جزء یکی از این دو گروه مشتریان جای می گیرند، می توانند گوشی گلکسی S7 را در ازای آیفون 7 با شرایط دیگری معاوضه کنند.

.

منبع: theverge

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر