;
coinex

سری جدید مستندهای شرکت Valve و مسابقات بازی دوتا2: نمای واقعی

مستند نمای واقعی بازی دوتا2

مستند نمای واقعی، چالش‌های تیم‌های حاضر در عرصه‌ی حرفه‌ای بازی دوتا2 را نشان می‌دهد که پس از مسابقه‌ی جهانی The International سال 2016، با مشکلات بزرگی مانند تکمیل ترکیب بازیکنان تیم برای مسابقات بعدی روبرو می‌شوند. چرا که همگی به پس لرزه‌های شکست در بزرگترین مسابقه و تورنمنت این ورزش الکترونیک رسیده‌اند و می‌خواهند برای مسابقات فصلی بعدی به گونه‌ای حاضر شوند که بتوانند به مقام و جوایزی برسند و در مقابل قهرمان جهانی تورنمنت The International بایستند و امید به شکست دادن و کنار زدن آنان از مسیر پیروزی خود داشته باشند. همگی گریزان به دنبال ترکیبی از استعداد و کیمیا هستند که میان اعضا شکل بگیرد و گروهی پنج نفره را به اوج دوران حرفه‌ای بازیگری در صحنه‌ی مسابقات بازی دوتا2 برساند که بتواند تیم را برای مسابقات جایزه بزرگ آماده کند.

در این فصل از رقابت‌های جایزه بزرگ فصل پاییز که در بوستون آمریکا برگزار می‌شود، تیم سازنده‌ی بازی دوتا2 توسط مستند نمای واقعی، پرده از مشکلات و سفر سخت تیم‌های حرفه‌ای این رشته برمیدارد و شما را در پشت صحنه‌ی این افتخارات می‌برد و نمایی واقعی از اتفاقاتی که برای تیم‌های این ورزش الکترونیک می‌افتد را نشان می‌دهد. قسمت اول این مستند به دو تیم Evil Geniuses و Fnatic می‌پردازد که پس از مسابقه‌ی جهانی The International به بازسازی تیم خود پرداخته بودند و تمام چشم امیدشان به پیروزی و قهرمانی در مسابقات جایزه بزرگ بوستون است.

پخش زنده این مستند به صورت اینترنتی از روز پنج شنبه ساعت 16:00 به وقت منطقه زمانی اقیانوس آرام روز 13 اکتبر شروع و در بازه‌های دو ساعته تا 24 ساعت پس از آن تکرار می‌شود که البته دیگر فرصتی برای تماشای آن به صورت زنده نیست اما می‌توانید با خرید کتاب و Battle Pass مسابقه جایزه بزرگ پاییز 2016 بوستون به تمامی قسمت‌هایی که در آینده پخش می‌شوند نیز دسترسی داشته باشید. این مستند به زبان انگلیسی و در زیرنویس‌های انگلیسی، روسی و چینی در دسترستان قرار می‌گیرند که می‌توانید در کتابخانه‌ی پلتفرم استیم (پس از خرید) به آن‌ها دسترسی داشته باشید و هر زمان که مایل بودید به تماشای آن بپردازید.

همچنین شما می‌توانید از این لینک یوتوب تریلر اولیه‌ی قسمت اول این مستند را از کانال رسمی بازی دوتا2 ببینید.

.

منبع: dota2 blog

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر