;
coinex

میزو ایکس ؛ پرچمدار جدید میزو در دهم آذرماه رخ نشان خواهد داد

میزو ایکس ؛ پرچمدار جدید میزو در دهم آذرماه رخ نشان خواهد داد

ساعاتی پیش کمپانی میزو رسما تایید کرد که رویدادی را در 30 نوامبر (10 آذرماه) برگزار خواهد کرد. در حالی که این کمپانی هیچ نامی از دستگاه جدید خود برای معرفی در این رویداد، نبرده است؛ اما خبرگزاری های مختلف تکنولوژی جهان، شروع به حدس و گمان هایی درباره گوشی جدید میزو کرده‌اند.

 بسیاری بر این عقیده‌اند که این دستگاه جدید می‌تواند میزو ام 5 نوت (Meizu M5 Note) باشد؛ اما به نظر می رسد که این کمپانی چینی یک دستگاه پر رمز و راز دیگری را نیز در آن روز معرفی خواهد کرد. گوشی پرچمدار جدیدی که به احتمال زیاد آن را میزو ایکس خواهد نامید.

به تازگی دو تصویر از جعبه گوشی میزو ایکس در شبکه اجتماعی چینی ویبو ظاهر شده است

به تازگی دو تصویر از جعبه گوشی میزو ایکس در شبکه اجتماعی چینی ویبو ظاهر شده است. فاش کننده ای که این تصاویر را به اشتراک گذاشته در ادامه توضیح داده است که این دستگاه جدید در 30 نوامبر، معرفی خواهد شد.

علاوه بر این، لی نان، معاون این شرکت با انتشار تصویری نام این دستگاه را (میزو X) نامید و اضافه کرد که فردا جزئیات بیشتری را منتشر خواهد کرد.

میزو ایکس

با توجه به شایعات منتشر شده، این دستگاه به یک تراشه جدید از هلیو مجهز خواهد بود و احتمالا در دو نسخه متفاوت خودنمایی کند. نسخه ای از آن با تراشه Helio P20 و مدل دیگر با تراشه Helio X30 معرفی خواهد شد. از آنجا که تراشه هلیو X30 به تازگی وارد بازار شده است؛ به احتمال بسیار زیاد گوشی میزو ایکس به چیپست هلیو پی 20 مجهز خواهد شد.

هلیو پی 20 تراشه ایست که به هشت هسته Cortex A53 با سرعت پردازش 2.3 گیگاهرتز مجهز شده و در کنار پردازنده گرافیکی Mali-T880MP2 قرار می گیرد. پشتیبانی از شبکه Cat.6 LTE از دیگر ویژگی های آن است. با توجه به اینکه فرآیند ساخت هلیو P20 بر اساس معماری 16 نانومتری است، پس مسلما نسبت به تارشه هلیو X20 با فرآیند ساخت 20 نانومتری، عملکرد بهتری خواهد داشت.

.

منبع: gizmochina

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر